Kontrola distribuce letáků plat

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
25
6.9.21 03:59

Kontrola distribuce letáků plat

Dobrý den,
pokud je zde někdo, kdo pracuje jako kontrolor distribuce letáků, kolik jste si takhle vydělali měsíčně?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1498
6.9.21 05:17

Já tedy s tím zkušenost nemám, ale zajímalo by mě, jestli takový kontrolor kontroluje i to, zda se vhazují letáky i do schránky, kde je písmem jako k.ava napsáno:”Žádnou reklamu!” Protože, jestli ano, tak u nás rozhodně žádný kontrolor nechodí :mrgreen:.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
706
6.9.21 07:58

Je to tak 1500-2000 měsíčně, chodí se tak jednou týdně.
@Bubllenka buď se dostane GPS lokátor, který jsem pravidelně zapomínala zapínat, nebo mají v domech lidi, kterým volají, jestli jim leták přišel do schránky 😁

Edit: aha psala jsem rychleji, než četla 😃 😃 nevadí, třeba to tu někoho bude zajímat 😃

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
8.9.21 21:09

Oživuji diskuzi, prosím o názory. Pracuji ve větší společnosti, nemám zástupnost, mám možnost téměř plného homeoffice, jinak příjemné pracovní prostředí i kolegové.
Obsah práce: celkové zabezpečení akcí po celé ČR, cca 80 akcí za rok prezenčně, cca 80 akci online (zabezpečení od A do Z: místo, občerstvení, lidi atd.), k tomu další běžná každodenní administrativní práce, kdy jsem pro zaměstnance kontakt, ale je to spíš nenáročné, v podstatě obsluhovani aplikací atd., komunikace se zaměstnanci, zodpovědnost za nějaké ceniny… Komunikace pouze v češtině, pracuji cca 7-9hodin denně (využívám homeoffice při zajištění péče o děti, dodělávám ale dle potřeby po večerech nebo o víkendu, celkově to na min. 7,5 hodiny denně je a to celkem makám, jsem aktivní, mám ráda výsledky, reaguji rychle, mám sebedisciplínu…).
Práce ve větším městě, ne Praha, vzdělání není pro tuto pozici důležité, ale mám humanitní VŠ.