Kontrolní hlášení

Anonymní
18.2.16 14:18

Kontrolní hlášení

Dobrý den,
mos e sem tohlw téma nehodí, teda spíš vůbec, ale třeba se najde nějaká dobrá duše která se tímto problémem zabývá nebo pracuje jako účetní.
Je možné, aby firma AAA účtovala firmě AAA nějaké práce třeba na autě? Pokud ano, jakým způsobem to mám zahrnout do kontrolního hlášení, pokud ne, jak to vyřešit?
Děkuji jsem už v koncích

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
21353
18.2.16 14:22

Trošku zmatený dotaz…záleží zda firmy jsou plátci DPH a za kolik práce byly???

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101635
18.2.16 14:24

@VeKo Já to pochopila jako že firma fakturovala sama sobě, což mi přijde jako blbost, ne?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10244
18.2.16 14:49

Fakturovat sama sobě? Teoreticky mezi provozovnami ano, ale lepší by to bylo řešit nějakým vzájemným zápočtem… :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11565
18.2.16 14:52

Kdyby Ti nikdo neporadil, tak tady je ke kontrolnímu hlášení infolinka finanční správy http://www.financnisprava.cz/…DPH/kontakty.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5797
18.2.16 16:10

Jestli je to myšleno že firma fakturuje sama sobě, tak je to blbost - už ten vlastní proces a celá myšlenka. Dál pak DPH a kontrolní hlášení nemá smysl řešit.

Pokud to bylo myšleno tak, že si firma ve své vlastní režii něco opravuje, zhodnocuje nebo pořizuje (jako výsledek své vlastní činnosti), tak to také nemá s DPH a kontrolním hlášením co dělat (neb se nic prodává).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.2.16 08:20

Tady jde o to, že pojišťovna škodu proplatí pouze na základe faktury, tim pádem, musíme vystavit fakturu sami na sebe, a Já nevím, jak se s tim vypořádat.

• Citovat
  • Upravit
4972
20.2.16 09:59

Ahoj, mam takovou otazecku do KH se faktury, ktere vystavim neplatci DPH davaji do kolonky do 10000 i kdyz je faktura vyssi? Nebo to jen spatne chapu?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
23.5.16 21:36