Mám narozeniny - co dát dětem?

Anonymní
4.6.21 06:14

Mám narozeniny - co dát dětem?

Ahojte, prosím o inspiraci co dát dětem, když mám narozeniny (jsem učitelka dětí 6-7 let a z důvodu práce prosím nechat anonym). Děti se to dozvěděly, nakreslily mi obrázky a některé donesly i nějakou drobnost, tak bych jim ráda něco dala, jenže nevím co. Když mají narozeniny děti, nosí většinou bonbónky a uděláme si malou oslavu. Já bych to neřešila, ale tím, že někteří mi něco přinesli, ráda bych to otočila i pro ně, že je „pohostím“, když to dělají jako oslavenci i oni. Jenže s jídlem a pitím je to problém - nemůžeme nic teď sníst, vše by si museli vzít domů. To není problém, jen nějaký tip by se hodil :-)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
107
4.6.21 06:20

Lízátka nějak dozdobené. Lízátko hlava, k tomu z papíru tělo princezny nebo z drátků pavouček nebo kytka… :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53813
4.6.21 06:28

Brala jsem školní děti o narozeninách na zmrzlinu.
Včera jsme měli znovu (dodatečně k 1. 6.).
To se snad nemůže stát, že by někomu nechutnala :mrgreen: 8). Tyhle drobečky potěší snad cokoliv.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6615
4.6.21 06:35

Lízátka

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53813
4.6.21 06:54

Na narozeniny jim dávám vždy něco. Protože mi zamrzla kdysi upřímná stížnost, že děti celé třídě něco přinesou. Když má učitelka, vychovatelka narozeniny, tak nepřinese nic.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17454
4.6.21 07:16

Sladkosti, bublifuky, hopíky nebo prostě nějakou takovou drobnost. Nebo zmrzlinu, když je tak krásně :mavam: Všechno nejlepší :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4063
4.6.21 07:21

Bublifuk je fajn, jinak bych se zeptala rodičů jestli je můžeš vzít na zmrzlinu. Mi vadí i když jim pořád cpou bonbony.
Ale ta zmrzka se ti asi prodrazi, u nas stoji 30kc kopecek :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
31368
4.6.21 07:25

Nebo nafukovací balónky, omalovánky. Krásné narozeniny :kytka:

• Citovat