Mašličky na ráně - kdy můžu do práce?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

paja27
Stálice 51 příspěvků 12.02.18 10:11
Mašličky na ráně - kdy můžu do práce?

Maminky, na ruce mám ránu kde bylo potřeba mašliček a nějaké speciální lepidlo. Potřebuji už do práce ale pracuji jako šéfkuchař a tím pádem ruku potřebuji na 100%. Co myslíte. Nemám s tím zkušenost :think: Nerozklíží se ráno v práci, když mám neustále mokré ruce např… Vím že posoudí lékař a však - je práce a práce. Děkuji za odpovědi :dance: :)

Reklama

Reakce:

Tichošlápek
Echt Kelišová 9186 příspěvků 12.02.18 10:16

@paja27 to lepidlo by se nemělo namacet. Syn ho měl teď na hlavě. Musela jsem počkat az se samo uvolní po zhojeni rány a az pak umýt okolí. Ale tedy trvalo to docela dlouho

paja27
Stálice 51 příspěvků 12.02.18 10:18

Zítra to je týden, co mám obvaz a dnes jdu sundat. Můžu se zeptat cca a dobu, kdy se mohlo namočit? Když budu mít rukavice - můžu pracovat bez potíží že se např: neroztrhne?

Tichošlápek
Echt Kelišová 9186 příspěvků 12.02.18 10:22

@paja27 ma to tři týdny a v horní části ještě kousek lepidla je. Ale uz jsem mu to umyla a drží to. Ještě 14 dni po zalepeni to tam měl v plné délce a namacet jsem nemohla. Ale s tou námahou a rukavicemi nevim - ona ta kůže na hlavě se vlastně prakticky nehýbe, tak nevim, co by s tím udělalo nějaké napětí. Ale když se zpotil pod cepicí, tak to nebylo moc dobre, to okolí mu zrudlo a vystoupilo

Petruna21
Echt Kelišová 9796 příspěvků 12.02.18 10:27

U doktora ti neřekli jak dlouho máš být doma? :think:

paja27
Stálice 51 příspěvků 12.02.18 10:29

:,( oj to mě moc neuklidnilo - moc ale děkuji za info ;) Uvidím co mi řeknou - jsem už doma týden a do práce už musím 8o

paja27
Stálice 51 příspěvků 12.02.18 10:31