Nechci dát dítě na víkend k otci

Napsat příspěvek
Velikost písma:
stazinka09
4.11.12 15:18
@Anonymní píše:
@stazinka09 U doktorky jsem byla a ta už zprávu posílala na soud. Já vím, že nemoc jde využít jen občas. Tak hledám jiný způsob. Právník mi řekl, že kdybych podala PO, nejspíš by ho bez těch posudků zamítli. Navíc je proti němu vedeno trestní řízení, ale to trvá taky dlouho. Prostě už to trvá douho a nemůžu to vydržet.

ach jo :(, je mi to fakt líto. blbý tedy je, že moc možností jak to bojkotovat nemáš respektive hrozí ti sankce, fakt mě nic jinýho nenapadá. No jenže to PO by soud musel zdůvodnit a pokud by zamítl, můžeš ho podat znovu a použít to odůvodnění č.1. Já nejsem právník, ale vážně se to PO nedá opřít o lékařskou zprávu, mě to přijde jako hodně silný kafe… Co myslíš že by ex udělal, když bys dítě prostě nevydala…půjde zatím nebo to nechá plavat? Má on právníka?

• Citovat
  • Upravit
stazinka09
4.11.12 15:23

@chatline
OSPOD odmítá asistovat u předání, pokud to není soudně určené, vlastní zkušenost…
jenom poznámka na okraj -i prokazatelně týrané děti své rodiče milují, omlouvají jejich chování a nechtějí být umístěné mimo rodinu

kdyby přišel otec k předání opilý, naopak bych volala policii já jako matka a nechala vyhotovit zápis. Zakladatelka ovšem psala, že toto si otec hlídá…

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
4.11.12 15:31

Asi to PO zkusím, zeptám se právníka. Snad tím nemám co ztratit. Dítě při předání řve, že k otci nechce. Nikdy o dítě nejevil zájem. Až teď se snaží mi vyhrožovat a vydírat mě, tak si jako záminku bere styk s dítětem. Stejně se o ně nestará. Kdybych mu dítě nevydala (zkusila jsem to párkrát obejít nemocí, a to ještě, když opravdu dítě nebylo úplně zdravé, takže jsem si až tak nevymýšlela, jen jsem toho využila), tak okamžitě běží za svým právníkem.

• Citovat
  • Upravit
4885
4.11.12 15:35
@Anonymní píše: