Nejsem matka, ale sobec - výchova

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 08.10.14 17:48
nejsem matka, ale sobec - výchova

Už jsem zase na dně co se týká mých dětí. mám doma čtyřletého a dvouletého. jsou živý, nevychovaný, rozmazlený, hyperaktivní? nevím. každopádně toho ted je na mne moc a já to nějak nezvládám. nejhorší na tom je, že to odnáší děti. jsem podrážděná a unavená. pracuji na plný úvazek a studuji vysokou školu a k tomu ted přibyl velkej stres rekonstrukce bytu a stěhování a já jsem prostě unavená. malej ještě nemluví a je děsně vzteklý, knučí, odmlouvá, vše trhá… staršího zase řeším ve školce, že nespolupravuje, že narušuje aktivity, že u ničeho nevydrží a že máme jít do poradny. já nevím myslím, že je to hodně tím chaosem co ted prožíváme a taky tím děsným obdobím mladšího, ale.. nebaví mě poslouchat jak tohloe a tamto. když bych nechala školy tak bych měla sice více času, ale ne energie. do školy chodím relaxovat :D potřebuji zase nadhled někoho úplně nazujatého. děkuji.

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 08.10.14 17:52

Dej si pauzu.. máš pravdu, děti jsou naším odrazem.. když jsi vystreslá ty, budou aji ty děti.. :nevim:

Cuddy
Neúnavná pisatelka 15984 příspěvků 08.10.14 17:53

A dotaz je jaky? KDyz chodis relaxovat do skoly, tak proc si po tom relaxu unavena? NEchces zkusit jako relax neco jineho, co by ti pomohlo si odpocitout? Jako promin, vs, plny uvazek, dvoulete dite, rekonstrukce… Proc to, ze si nekriticky beres povinnosti maji odnaset male deti?

neumisa
Neúnavná pisatelka 19592 příspěvků 08.10.14 17:54

A co chceš vlastně slyšet? :nevim: pokud jsi vystreslá ty, děti budou taky. Takže ano, ty projevy můžou být z celkové nepohody doma. Hoď se do klidu a uber na aktivitách. Nebo zapoj víc lidí.

MartinaIrena
Extra třída :D 10688 příspěvků 08.10.14 18:10
@Cuddy píše: