Opakovaná nevěra, lži, co dál?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7
AndyzOpavy
Stálice 58 příspěvků 25.07.17 21:17

Jdu se všema 10 zastat zakladatelky a hlavně ji popřát spoustu síly. V prvé řadě také studuji medicínu a dlouho se trápila ve vztahu, který mě ničil. Inteligence rozhodně nemá nic společného s tím, s jak příšerným partnerem jsme schopné vydržet. To je spíše o povaze, nátuře, vlastním sebevědomí, zkušenostech, nějakým způsobem závislosti na partnerovi… proč urážíte slečnu, která je evidentně inteligentní, během studií si zažívala taková pekla, která si dokáže málokdo představit. Studium tak těžké školy je něco, na čem může stavět při zvyšování sebevědomí, vždyť studuje TOP školu, výš už jít nemůže a vy ji urážíte, jaká bude špatná doktorka. U sebe jsem si svoje chování vysvětlila tak, že právě studium medicíny mě naučilo odolávat těm největším stresům, zatnout zuby a vydržet všechny nástrahy, co tato škola/potažmo zkoušející přinášejí.

AndyzOpavy
Stálice 58 příspěvků 25.07.17 21:18