Podzimní boty k šatům a sukním

705
29.8.21 23:47

Podzimní boty k šatům a sukním

Po létech v kalhotách jsem si zamilovala sukně a šaty a chtěla bych je nosit i na podzim - většinou áčkový nebo pouzdrový střih ke kolenům. Ale lámu si hlavu, jaké k nim nosit boty. Potřebovala bych nějaké na teď a nějaké na chladnější dny, klidně i na teplejší zimu. A také bych potřebovala, aby mi co nejméně zkracovaly moje už tak krátké nohy.
Budu ráda za všechny tipy, nejlépe i s fotkou nebo s odkazem. Na tyto věci jsem naprostý amatér. :D

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
25
30.8.21 00:02

Ahoj, já nosím klasické polobotky, najdu si nějaké jemné a decentní. Pak až do mrazů nosím i lodičky. Super jsou taky šněrovací lodičky, nebo chceš-li polobotky na podpatku (nevím, jak se správně jmenují).

Držím palce při výběru ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
17887
30.8.21 00:07

No na zimu chceš vyšší kozačky (alespoň do půlky lýtek)

Na podzim ideálně něco na podpatku podle toho co sneseš - lodičky (i třeba šněrovací), mokasíny, popřípadě pevnější balerínky.

Vyhni se perkům - ty jsou sice pohodlné a do bláta super, ale jak jsou ke kotníkům, tak opticky fakt zkracují. Stejně tak tenisky, no.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30.8.21 09:53

Tak fajn sú určite poltopánky a mokasíny, teraz na september. Ďalej by som zmrzla.. Chelsea obuv je fajn ale ja mám napr 160cm a skracujú ma neskutočne jedine nižšie modely k džínsom, inak nie… no a potom, viem že toto nie je napr. štýl každého, ale typovo (napr bez ozdob) si neviem takéto poločižmy vynachváliť. Do špičky, robia peknú nohu, podpätok pohodlný… konkrétne tieto mám dva roky a nosím ich furt. A naozaj neskracujú, ale nosím k nim teda čierne punčochy a je to fajn. Aj ku koženým kalhotám super. Inak potom nosím tenšie vysoké kozačky…
https://www.deichmann.com/…ita+Ora.prod?…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20133
5.9.21 17:05

Mrkni na pinterest

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
221