Porodné 2012

Napsat příspěvek
Velikost písma:
17472
1.5.12 10:43

mijka tak to nevím, já dávala čestný prohlášení, že jsem student.. :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
149
8.5.12 19:26

Ahojky chtěla bych se zeptat jestli dostanu porodné jsem ještě studentka a nevím an co mám a nemám nárok

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101748
8.5.12 19:42

@Karolínaa To záleží na příjmu partnera.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
603
8.5.12 21:04

Tak jsem si byla pro papíry na porodné na sociálce.jsem od listopadu na nemocenský. já musim papíry vyplnit sama a přítel je má dát do účtárny v práci. a až porodim a budu mít rodný list malýho tak pak odevzdat na socialce a čekat jestli nám to daj nebo ne. tak uvidim. paní byla docela milá a prý mi pomůže s tim co nebudu vědět :D řekla bych že to bude s celým papírem pač tomu vůbec nerozumim :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
MonCZa
9.5.12 07:40

MonCZa

Zdravím.Jak dlouho mají na to poslat to porodné?Děkuji za odpověď ;)

• Citovat
  • Upravit
213
9.5.12 09:54

Ahojky Holky.
Jsem OSVČ a manžel též. Náš příjem je minimální. Bydlíme ještě v domácnosti s mamkou, která je také OSVČ. Jak se bude počítat životní minimum v tomhle případě? Na netu je za každou jinou osobu ještě přičteno nějaké peníze, ale bude se brát příjem jen mě a manžela?

A také dotaz… chtěla bych teď přerušit živnost (abych aspoň na pár měsíců

• 4měsíce, nemusela platit pojištění ve vyšší dávce), Bude se pak brát, že jen manžel má příjem nebo bude započteno můj příjem před přerušením živnosti?
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
120
26.5.12 10:51

Ahoj, nevím, jestli se to už v diskuzi neřešilo, ale přesto se zeptám. Když se žádá o porodné, tak se bere pouze příjem otce a matky? Nebo všech, kteří bydlí v jedné domácnodsti - myslím babičku, dědečka, tetu, sestru, bratra atd. :-) Děkuji, pokud někdo znáte odpověď a poradíte :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
603
26.5.12 13:38