Jsem učitelka, citím se přehlcená, je toho na mě moc

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
20.5.25 07:45
@hanka.br. píše: Více

Ok, pro mne. Ale prostě ve srovnání s jinými pracemi, co dělám/jsem dělala to je pohodička. A poměr peníze/stres absolutně bezkonkurenční.

• Citovat
  • Upravit
24763
20.5.25 08:27
@Anonymní píše: Více

No u nás fakt ne. :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
164
20.5.25 09:27

Na statni skole by ti bylo lip.
Ja takhle prvni tri roky taky makala, ale byla jsem bezdetna. Mela jsem puluvazek, ale v praci porad a o vikendech taky.
Pak si to sedlo a pripravy jsem recyklovala, takze jsem mela i pri plnem uvazku dost volneho casu.
Vyhovuje mi klasicka vyuka.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
109
20.5.25 10:47

Mohu se zeptat, na jaké škole typove učíš a jaké máš předměty?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1724
20.5.25 11:58

Záleží taky, jaké předměty učíš? Protože když někdo učí matiku nebo češtinu, tak je to o dost větší dřina, než učit třeba takový zeměpis nebo občanku :nevim: protože pokud k práci přistupuješ poctivě, tak máš třeba u češtiny přípravu na přijímačky, případně k maturitě (pokud se jedná o SŠ), což už je dost zodpovědnost… opravujes často písemky, slohovky, diktáty…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
20.5.25 15:48
@AnnieTRoj píše: Více

no on si nějak ředitel myslí, že to zvládnu sama.

vůbec kolegové jsou tam samí takoví zajímaví externisté, a ten kdo je tam na podobný úvazek jako já, má VŽDYCKY ještě něco k tomu. stíhá, vubec nic necekne, v pohodě a ještě se můžou přetrhnout vymýšlet další nové a nové aktivity. Prostě tam trošku nezapadám, jsem bojácná, introverní a nejsem na takový zápřah zvyklá. Ale chci tam zustat, je to tam skvělé, takže se snažím překonávat se. Ono to půjde…