Přeinstalování počítače

Napsat příspěvek
Velikost písma:
12658
9.1.12 18:31
Minch píše:
Problém nemám, jen se divím…

a comu ? tiez kolko krat neviem nieco a spytam sa , holky mi poradia aj ked sa to krizi s ich pracou .. nechapem , proste viem, poradim, neviem, dam pokoj :-D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
98
9.1.12 18:32

:palec: Tak sorry, jdu se divit jinam…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Any11
9.1.12 18:45
Minch píše: :palec: Tak sorry, jdu se divit jinam…

To bude asi nejlepsi.

A nevim, proc za neco, co si muzu udelat sama, davat pet set.

pata308 píše:
Minch píše:
A já bch si chtěla udělat generálku motoru u auta......ale jsem laik :think: Poradíte mi někdo??? :roll:

Zajímalo by mě, kdy si lidi začnou sami operovat slepáky…

Nevím, jak u vás, ale u nás stojí přeinstalace 500 Kč, máš to do druhého dne a bez starostí…
Btw mna osobne opravy pocitacov, reinstalacie a podobne veci zivia a aj tak rada poradim ;-) keby bola zakladatelka z prahy tak jej to kludne aj urobim a zadaco :-P
:palec: :palec:
  • Citovat
  • Upravit
12658
9.1.12 18:46
Minch píše: :palec: Tak sorry, jdu se divit jinam…
:mavam: :mavam: :mavam: :mavam:
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2939
9.1.12 18:59

Holky díky, vyzkouším :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2939
9.1.12 19:42
pata308 píše:
jo tak som nasla, ked startuje pocitac, stiskni opakovane F10 ;-) nabehne ti bios, ;-) tam nastav bootovanie z cd ;-)

Mě tam vyběhla taková modrá tabulka (vypadá to trochu jak DOS), dál si nevím rady :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12658
9.1.12 19:47
Eneer píše:
pata308 píše:
jo tak som nasla, ked startuje pocitac, stiskni opakovane F10 ;-) nabehne ti bios, ;-) tam nastav bootovanie z cd ;-)
Mě tam vyběhla taková modrá tabulka (vypadá to trochu jak DOS), dál si nevím rady :think:

To si spravne . Najdi polozku boot. Tam bude ocislovane od jedna po asi styri a na prvej polozke toho boot zvol sipkou cd/dvd ;-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2939
9.1.12 19:53