Proč jsou učitelky neoblíbené?

• Fotoalbum (3)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
15674
1.10.10 18:00

Ahoj. Jsem taky učitelka (teď na MD), učila jsem na základce i střední a musím se jen přidat k těm, kteří rozhodně nekončí se zvoněním. Jasně, lidi, co to nepoznali, vidí jen ty odučené hodiny. Co to je 22h týdně a navíc tolik prázdnin. Prázdniny mají děti, my třeba na jedné škole museli každé volno nasuplovávat (tj suplovat zadarmo 8h za každý den volna navíc oproti dovolené). Dokud jsem neměla děti, bývala jsem ve škole neustále (já tam i bydlela - na ubytovně, ale v budově školy :lol: ) a přípravy a opravování mi zabrali víc času než co chybělo do 8h pracovní doby.

A za sebe musím říct, že pro mě je nejvíc vysilující komunikovat s rodiči, kteří jsou přesvědčení, že škola má jejich děti i vychovávat, přitom oni sami na ně nemají čas vůbec.

Jinak ale nesouhlasím s tím, že do jiných profesí se nerýpe. Každé povolání má své, já jsem si svoje povolání zvolila dobrovolně a zatím toho nelituju. Jako velkou nevýhodu učitelského povolání vidím i v tom, že ve většině škol neexistuje, aby si učitel vzal dovolenou jindy než během prázdnin, takže může zapomenout na nějaké výhodné termíny v červnu nebo září.

A kdo tvrdí, že učitelé berou velký prachy, tak akorát ukazuje, že o tom ví houby. A o zodpovědnosti ani nemluvě.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.10.10 18:10

Mají možná… víc peněz, ale zaslouží si to. Nejsem učitelka ani nemám v rodině, ale když se nad tím zamyslím, tak na co seděli všichni tak dlouho ve škole a učili se… Musí se jim to vrátit, přece vzdálávat děti je hodně zodpovědná práce než někde dělat za kasou..
Tím chci říct, vysokošlské vzdělání nemám, tak nemůžu čekat, že skončím ve dvě hodiny a mám prázdniny a holt musím makat a dělat 12..
Učitelé to mají těžší v něčem jiném a to je i zodpovědnost atd.

• Citovat
  • Upravit
14335
1.10.10 18:16