Prvňáčci 2015 :)

Napsat příspěvek
Velikost písma:
9307
6.7.15 17:05

@hanka.br. Je ahojky :) tak i vam drzime palecky :) je super ze je mala nadsena :) ty jsi taky pani ucitelka? :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30422
6.7.15 17:06
@neumisa píše:
@hanka.br.nazdar :mrgreen: ty taky? :pankac:

Nojo…taky. Ráda jsem tě tu uviděla. :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9307
6.7.15 17:08

Tak my tu mame tri pančelky to je peckaa :) ted se budu bat neco napsat at tam neni chyba :D :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26335
6.7.15 17:09
@Šema píše:
Tak my tu mame tri pančelky to je peckaa :) ted se budu bat neco napsat at tam neni chyba :D :lol:

:jazyk: :kytka: červeně opravuju jen v pracovní době :pankac:

Příspěvek upraven 06.07.15 v 17:10

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30422
6.7.15 17:09
@Šema píše:
@hanka.br. Je ahojky :) tak i vam drzime palecky :) je super ze je mala nadsena :) ty jsi taky pani ucitelka? :)

Ahoj - ano jsem taky učitelka prvního stupně. Už teď mi dělá starost, že moji malou do první třídy nedoprovodím, budu sama o pár tříd vedle vítat své děti. Jenže u tý Káji všechno nějak víc prožívám a tak bych si to moc přála.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26335
6.7.15 17:11

@hanka.br.

já mám domluveno, že první den to za mě vezme kolegyně, která nemá třídu. Vedení s tím přišlo samo, že to je přece jasné, že to ani jinak nejde.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24798
6.7.15 17:12

Písmo normální… Nejdřív se učí jen velká tiskací a pak už psací. Protože se číst učí genetickou metodou a tam jsou taky nejdřív velká tiskací.

A co matika, budete někdo mít učebnice od p. Hejného? Tady jo. Jsem zvědavá. Majda je hlavinka, i uč. ve školce říkala, že ona s učením určitě mít problém nebude :lol:, ale prostě jsem zvědavá, co to teda bude. Na něco jsme se dívali v předškoláckém kurzu.

Mluvení OK, tam není žádný problém.
Ale taky ještě někdy špatně vyskloňuje nebo vyčasuje… To se poddá.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30422