Rodinné vztahy - pokračování

Anonymní
16.10.23 21:13

Rodinné vztahy - pokračování

Ahoj, tady zakladatelka této diskuze:
https://www.emimino.cz/…adat-509419/

Jen jsem vám chtěla říct, že jsem se dnes rozhodla se definitivně odloučit od rodiny.

Pracuji jako projektant a zítra prezentuji koncept u nového zákazníka, mám tam ještě spoustu bodů k řešení, dnes jsem byla opravdu z práce unavená a vystresovaná.
Tu babi v nemocnici dnes pouštěli a dopoledne mi volal táta, tak jsem to brala, že se o to postarají. Brala jsem to jako hotovou věc a soustředila se na svou práci.
A po práci v půl 8 z domova volám babi - “no nazdar, děkuju za hezké přivítání z nemocnice”. Seděli tam všichni, včetně táty, macechy a strejdy. Vzadu jsem v telefonu, zřejmě to měla na hlasitý, slyšela strejdovo kecy, macechy “ no určitě byla do 7 v práci” a tátovo sprostá slova. Že prý pro mě udělali dost, abych tam dnes zabehla. Byla jsem tam včera tahat dříví, aby měli čím topit a nemusel to nosit táta, sekat trávu, vyklizet skříň. Po nemoci. Do telefonu jsem po sprostých slovech od táty řekla, že on sám sedí u svého počítače i víc jak 12 hodin denně a sotva mu to vydělá a at mi daji pokoj. Pak mi volali, tak jsem jim jen napsala, že to bylo trochu moc a že se snažím kdykoliv vyjít vstříc a že bych je mohla obcas trochu zajímat i já. Výsledek? Prý si semnou nehodlá dopisovat a že mi děkují za krásné dárky k svátku (viz minulá diskuze), měli svátek a já měla covid a neschopenku.
Díky tedy všem za slova, že se na to mám vykašlat, dnes jsem tu sílu našla a teď už je to jen jejich boj. Já si najdu terapeuta a budu posilovat sebe samotnou. :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
smajlik345
16.10.23 21:28
@Anonymní píše:

Jen jsem vám chtěla říct, že jsem se dnes rozhodla se definitivně odloučit od rodiny.

Pracuji jako projektant a zítra prezentuji koncept u nového zákazníka, mám tam ještě spoustu bodů k řešení, dnes jsem byla opravdu z práce unavená a vystresovaná.