Reklama

Sex v době chození

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.01.17 12:50
Sex v době chození

Ráda bych se vás zeptala, jak jste to měly se sexuálním životem v době, kdy jste se svými partnery pouze chodily - nebydlely.
Stručný popis naší situace:
Já ještě rok studuji v jiném městě, než oba s přítelem bydlíme, takže jsem 3-4 dny v týdnu pryč (kromě prázdnin a zkouškového, to bývám většinu času doma).
Já bydlím v celkem malém bytě s rodiči a malým bráchou, takže když je někdo doma, je u nás nějaké soukromí tabu - přes den je vždy riziko, že vleze do mého pokoje brácha a abych si zamkla a všem bylo jasné, co tam děláme, to určitě ne..v noci jsou zas hned ve vedlejší místnosti rodiče, kteří slyší z mého pokoje každé slovo.
Přítel pracuje, má svoje patro v domě rodičů, ale bydlí tam s ním vlastně celou dobu, co spolu chodíme, jeho bratr - každý má svůj pokoj, ale vedle sebe, společná koupelna a kuchyně. Jeho bratr je strašný pecivál a z pokoje vychází večer tak jednou za měsíc a nám není příjemné provozovat tam určité věci, když víme že hned vedle je on, navíc mu to taky musí být vždy jasné - obsazování koupelny, sprchování atd…No i tak tam na to občas přijde, protože jinak bychom byli nejspíše v celibátu. Ale ani jeden nejsme povahy, aby nám nevadilo, že nás někdo vedle slyší…