Šílená matka

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní  19.03.18 12:01
Šílená matka brr

Zdravím, taky máte někdo šílenou matku. V 19 mě vyhodila z domu. Ještě jsem studovala a studuji. Dokonce ani nebyl pořádný důvod, jen že jsem nechodila do půlnoci domů. :zed: Jinak nepiji na zábavě jsem byla jednou v 15 nekouřím, do škloly chodím slušně a bez vysoké absence. Teď jsem 8mý tyden z domu a když jsem se nedávno stavovala pro pár věcí zvala mě na kafe :D. Trochu ujetý ne?
Bydlím tedy s kamarádkou ale peněz moc není. Alimenty taky mohu žádat ne? Ale rodiče nepracují. Mají důchod. Nějaký rady? Názory?

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další »

Reklama

Reakce:

martina.se
Hvězda diskuse 56773 příspěvků 2 inzeráty 19.03.18 12:03

Urovnat vztah s mámou.. asi nějaký důvod mít musela :nevim:

vertunka
Závislačka 3811 příspěvků 19.03.18 12:05

A proc te vyhodila??

Ale jinak na alimenty mas narok, pokud studujes.

Keyllah
Echt Kelišová 7941 příspěvků 19.03.18 12:05
@Anonymní píše:
Zdravím, taky máte někdo šílenou matku. V 19 mě vyhodila z domu. Ještě jsem studovala a studuji. Dokonce ani nebyl pořádný důvod, jen že jsem nechodila do půlnoci domů. :zed: Jinak nepiji na zábavě jsem byla jednou v 15 nekouřím, do škloly chodím slušně a bez vysoké absence. Teď jsem 8mý tyden z domu a když jsem se nedávno stavovala pro pár věcí zvala mě na kafe :D. Trochu ujetý ne?
Bydlím tedy s kamarádkou ale peněz moc není. Alimenty taky mohu žádat ne? Ale rodiče nepracují. Mají důchod. Nějaký rady? Názory?

Zvolila jsi si -) nehodlala jsi akceptovat večerku, tak teď můžeš chodit až ráno ;) dokud studuješ, máš nárok na výživné od obou rodičů, ale pokud mají jen důchod, s velkými částkami bych nepočítala. Takže brigáda a popř. se pozeptat, jestli nemáš nárok na nějaký příspěvek…

žampion
Závislačka 3702 příspěvků 19.03.18 12:10
:)

Příspěvek upraven 05.04.18 v 10:56

Terezxx