Stres a jak se s ním vypořádat

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.08.19 12:20
Stres a jak se s ním vypořádat

Ahoj všem, potřebovala bych poradit jak se vypořádat se stresem :zed:.
Pracuji jako prodavačka čerstvě a na krám jsem sama i v záučné době, bojím se že něco udělám špatně a přijde mi že vedoucí je karieristka.
Chodí tam i brigadnici, ale vždy je všechno na mě. Když člověk nemá výdělky takové jako by jsi představovala tak je hnusná, že nebudou prémie. Všechno chce mít pink-link, ale nedej bůh, když udělám něco jinak než mám, protože jsem to nevěděla a už je zle.

Když nedej bože řeknu že si něco nepamatuji co mi říkala před dvěma měsíci tak na mě čumí jak na debila, protože mi to říkala (neukázala) a měla bych si to pamatovat. Buď to jsem blbá já nebo ona :think:.

Potřebuji hlavně vědět jak zvládat stresové situace, všechno si moc beru a jsem schopná v sobě dusit věc vyřešeno a měsíce starou…

Přeji hezký den všem :kytka: :*

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.08.19 13:19
@Anonymní píše:
Ahoj všem, potřebovala bych poradit jak se vypořádat se stresem :zed:.
Pracuji jako prodavačka čerstvě a na krám jsem sama i v záučné době, bojím se že něco udělám špatně a přijde mi že vedoucí je karieristka.
Chodí tam i brigadnici, ale vždy je všechno na mě. Když člověk nemá výdělky takové jako by jsi představovala tak je hnusná, že nebudou prémie. Všechno chce mít pink-link, ale nedej bůh, když udělám něco jinak než mám, protože jsem to nevěděla a už je zle.

Když nedej bože řeknu že si něco nepamatuji co mi říkala před dvěma měsíci tak na mě čumí jak na debila, protože mi to říkala (neukázala) a měla bych si to pamatovat. Buď to jsem blbá já nebo ona :think:.

Potřebuji hlavně vědět jak zvládat stresové situace, všechno si moc beru a jsem schopná v sobě dusit věc vyřešeno a měsíce starou…