Také vám ztratili balík v Zásilkovně?

  • Fotoalbum (2)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
5.5.22 17:53

Také vám ztratili balík v Zásilkovně?

Ahoj holky, také máte zkušenost se ztrátou balíku v Zásilkovně? Dřív jsem byla spokojená, ale pak se mi stalo toto: Ztratili mi mnou odeslanou zásilku se zbožím, cena zboží 4 800 Kč (hodnotu mohu prokázat, i to, že bylo v zásilce, mám fotografie a účtenku ceny zboží). Pak mi sdělili, že pojištění zásilek je jen na 300 korun a víc mi nedají. Posílala jsem přes aplikaci Mezi námi, kde se tedy nenabízí žádná možnost připojištění, jen jsem odsouhlasila obchodní podmínky, kde se prý blešími písmenky někde píše o tom, že pojištění činí 300 korun).
Připadá mi to dost nemorální. Stalo se vám to taky? Kamarád je právník říkal, že se toho ujme, že nehledě na souhlas s obchodními podmínkami je to v rozporu s dobrými mravy a navíc ať to prošetří policie, jinýki slovy, ať prošetří eventuální krádež v přepravě. Celkově je to velké zklamání…Dávám se anonymně, je to pro mě citlivé téma, mám tu známé a dokonce i exmanžela a mám své důvody, proč nechci, aby věděli, že teď rozprodávám nějaké věci. díky za pochopení.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
83128
5.5.22 18:05

No, ja tedy nevim, nikdy jsem pres zasilkovnu nic neposílala, ale koukla jsem na jejich nabídku a neprijde mi, ze bych nebyla s informacemi o pojištění seznamena…
Takze bych rekla, ze je to tvoje blbost a nevim, co by na tom melo byt v rozporu s dobrymi mravy :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
893
5.5.22 18:08

V aplikaci je normálně možnost připojištění, používám to běžně. Limit pojištění je 5000.

Příspěvek upraven 05.05.22 v 18:10

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29313
5.5.22 18:10

Takže sis ten balík nepripojistila. 300 je ten základ co je bezplatně ne?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
58498
5.5.22 18:11

Ne. Nikdy. Ale minulý týden mi zasra. ná ČP měla doručit zaplacený balík. Sledovala jsem zásilku. A takovou si dovolili udělat šmelinu + si vymysleli, že zásilka se nedala doručit. Přitom celý den byl doma někdo. Zvažuji, že podám oficiální stížnost na tuhle bandu darebáků prolhaných, ať dostanou po prstech.
Byl to poslední pokus, kdy jsem jejich službu využila. Obchodu jsem poslala scan, který byl ke sledování zásilky, ať si to i oni s poštou vyřídí. Že to je vrchol. To se mi dlouho nestalo, abych byla takhle vytočená.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
893
5.5.22 18:12

Je to v posledním kroku objednávky, nijak schované 🤷‍♀️

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20390
5.5.22 18:13
@Kriss Tina píše:
Takže sis ten balík nepripojistila. 300 je ten základ co je bezplatně ne?

Taky si myslím.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1818
5.5.22 18:17

Balíky v zásilkovně připojišťuji automaticky. Do 300,– je to zadarmo a pak pár korun navíc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9323
5.5.22 18:18
@Anonymní píše:
Ahoj holky, také máte zkušenost se ztrátou balíku v Zásilkovně? Dřív jsem byla spokojená, ale pak se mi stalo toto: Ztratili mi mnou odeslanou zásilku se zbožím, cena zboží 4 800 Kč (hodnotu mohu prokázat, i to, že bylo v zásilce, mám fotografie a účtenku ceny zboží). Pak mi sdělili, že pojištění zásilek je jen na 300 korun a víc mi nedají. Posílala jsem přes aplikaci Mezi námi, kde se tedy nenabízí žádná možnost připojištění, jen jsem odsouhlasila obchodní podmínky, kde se prý blešími písmenky někde píše o tom, že pojištění činí 300 korun).
Připadá mi to dost nemorální. Stalo se vám to taky? Kamarád je právník říkal, že se toho ujme, že nehledě na souhlas s obchodními podmínkami je to v rozporu s dobrými mravy a navíc ať to prošetří policie, jinýki slovy, ať prošetří eventuální krádež v přepravě. Celkově je to velké zklamání…Dávám se anonymně, je to pro mě citlivé téma, mám tu známé a dokonce i exmanžela a mám své důvody, proč nechci, aby věděli, že teď rozprodávám nějaké věci. díky za pochopení.

A co kámoš právník bude řešit?
Tvoji blbost? :roll: Máš to tam dost jasně napsaný …

A ne, zatím mi zásilkovna balík neztratila a to přes ně posílám stále.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
TRG
2892
5.5.22 18:19

Neztratili. Vydali ho někomu jinému a mně vydali balík pro něj. Nakonec se to během pár dnů vyřešilo. Ale běžně posílám, cokoliv posílám, to automaticky (při)pojišťuju na hodnotu, kterou to má, ať už jde o Zásilkovnu nebo Poštu. Nemusíš prokazovat žádnou hodnotu ničeho, prostě to jen vyplníš v aplikaci, akorát si trochu připlatíš.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
33028
5.5.22 18:28

Nechtělo se ti platit pojištění, tvoje blbost. Nikde to není schované jak tvrdíš. Jestli jsi to takhle podala tomu známému, tak ti akorát poděkuje, udělá ze sebe totiž dobrýho blba, pokud si to nezkontroluje a uvěří tomu, co říkáš.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
914
5.5.22 18:30

Už jsem to tu někde dřív psal. Zásilkovna dobrá do doby, než nastane problém. Potom snůška výmluv střídaných s děláním mrtvého brouka, dokud člověk neotravuje tak, že se zase nějak ozvou. Zažil jsem s nimi prohozené balíky, kdy jsme si to museli pořešit sami s tím druhým poškozeným odesílatelem. Zažil jsem rozbité balíky, nepřevzaté zákazníkem a přelepené úplně jinou lepenkou, než používáme my. Zažil jsem ztracené balíky, které se po několika dnech objevily na depu a pokračovalo se v doručování jako by nic. A jejich „doručení na adresu“, to je teprve komedie, mohl bych psát romány.
Postupně přecházíme na balíkovnu, která ač patří pod českou poštu, tak funguje. A pojištění do hodnoty 50 000,– (ano, padesáti tisíc, dost rozdíl od zásilkovny) je v základní ceně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
5.5.22 20:21

Pracovala jsem půl roku na celkem velké zásilkovně a balík byl za tu dobu ztracený jen jeden a ještě se našel. Nepovažuju to za nějakou špatnou službu. Připojištění jsi si mohla zvolit, neudělala jsi to. Co chceš vymáhat? Toho právníka ti moc nevěřím…

  • Citovat
  • Nahlásit
2124
5.5.22 21:11

Zasilkovna tam v aplikaci donedávna opravdu možnost připojištění neměla, skočilo vám to po vyplnění adresáta rovnou k platbě

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5.5.22 21:42

Zásilkovna je pověstná neochotou řešit reklamace. Někdo nade mnou to tu píše. Jestli máš přednastavenou aplikaci s už uloženými údaji, vede tě k tomu rovnou zaplatit, Zásilkovna přece nechce, abys připojišťovala a museli ti platit :-). Pracovala jsem u konkurence, i přes základní pojistné jsme škodu uhradili, když člověk prokázal jasně hodnotu zboží. Chybu jsme totiž udělali my, my něco ztratili nebo rozbili, né zákazník. Rozbité zásilky byly, ale musím říct, že ztracených bylo teda minimum.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat