Termín květen/červen 2017

Napsat příspěvek
Velikost písma:
11137
20.9.16 18:36

@Anakin já pracovala na Magistrátu :) teď jsem skoro rok a půl doma s malou a jelikož mi v květnu končí smlouva tak mi to vyšlo krásně :lol: a pak se děj vůle boží.. ráda bych se vrátila, ale asi nebude kam :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
89
20.9.16 18:41

@Anakin Ja pracuji v kancelari a vratit se urcite chci, je to pohodove misto.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
441
20.9.16 18:45

@Anakin Já jsem učitelka ve školce a budu chtít zůstat do mateřské. Ale nechci zvedat deti :P.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
515
20.9.16 19:29

Já pracuji v pekarně. Chci tam zůstat tak do prosince, zaprvé dostanu 13 plat a taky se mi doma 9 měsíců být nechce. Ale uvidíme jak mi bude. Kolegině vydržela do 4 měsíce. A konečně jsem zavolala na gyndu a jsem objednána na úterý. Na jednu stranu se těším, na druhou bojím :).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
515
20.9.16 19:37

@Anakin já si už dělala taky dva testy. První byl hned silnej, druhý jsem si dělala jen tak ( byl prošlej asi rok, tak mě zajímal jestli funguje :) ) A taky hned ||. Úplně mě to baví. Asi si koupim další. Beru to jak pozdrav od mimi :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13
20.9.16 21:05

Ahoj holky taky se k vám ráda pridám, poslední ms 20.8. U Dr. jsem jeste nebyla, musím se teprv objednat. doma máme 2,5 letou holcicku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
89
20.9.16 21:50

@berni Vitame te!!! A moc moc gratuluji :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11137
20.9.16 22:06

@Namby to je hezký pozdrav od mimi :srdce: já si dělala jen jeden test a další už jsem nestihla :) ale docela merzi ze jsem neviděla tu dálnici :D

@berni :mavam: gratuluji :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1
21.9.16 02:50