Zásilkovna - nevyzvednutý balíček

1208
10.7.20 21:48

Zásilkovna - nevyzvednutý balíček

Ahoj, neřešil někdo něco podobného? Paní jsem prodala zboží v bazárku, hned mi poslala peníze včetně poštovného. Chtěla zaslat na zásilkovnu. Dnes byl poslední den na vyzvednutí. Včera jsem jí ještě psala, že končí úložní doba. V podstatě mě odbyla, že se tam staví, až bude mít cestu kolem…
Nikdy jsem takovýhle zádrhel neřešila.
Balíček se mi tedy vrátí zpět? Poštovné zdarma? Vrátili byste paní peníze? Nebo má smůlu? Nechci být vydřiduch, ale neforemné zboží zabalit, odvézt co nejdříve na pobočku…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

29728
10.7.20 21:50

Úložní doba jde prodloužit.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3694
10.7.20 21:51

Jeji problem…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1208
10.7.20 21:53
@dagmarkaa píše: Úložní doba jde prodloužit.

Ale tu si musí prodlouzit prijemce. V aplikaci mi to jako odesilateli neumoznuje.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13
10.7.20 21:53

Zkus prodloužit ulozni dobu, na zasilkovnu ti musi dat kupující i cislo, takze bych klidne i volala

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1001
10.7.20 21:55

A ty jsi postovne platila? Pokud ano a jeste jsi ji upozornila, tak bych postovne nevracela.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2986
10.7.20 21:58
@Kaileee píše:
Jeji problem…

Přesně tak, obzvlášť když jsi ji upozornila

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
859
10.7.20 22:04

Peníze bych jí vrátila, poštovné ne. Pokud ti zaplatí poštovné znovu, můžeš jí to poslat znovu…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2974
10.7.20 22:56
@dana.dv píše:
Ale tu si musí prodlouzit prijemce. V aplikaci mi to jako odesilateli neumoznuje.

Mně se jako odesílateli prodloužení nabízí u sledování zásilky, ale já mám registraci a do zásilkovny chodím jen z počítače. Peníze za poštovné bych jí nevrátila a než bych jí nějaké peníze vrátila, tak bych si počkala na vyúčtování - nevím, jestli se za ten zpětný balík něco neplatí.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
965
10.7.20 23:29

Vůbec bych to neřešila a nic jí nevracela, vždyt po tobě ani nic nechce, nevyzvedla si to a je to její problém, ty s tím nemáš nic společného

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28858
11.7.20 09:45

Zrovna jsem řešila. Taky nemám jako odesílatel možnost prodloužení úložní doby. Mám aplikaci v telefonu :think:
Počítala jsem, že až budu mít balíček zpátky, vrátím peníze bez poštovného a nějakého podílu na balné, naftu, můj čas. Kupující jsem nijak nesháněla, i když číslo mám. Její věc :nevim:
Paní si teda balíček poslední den vyzvedla, ale byla jsem nervózní :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1208
11.7.20 10:17

Aplikace v mobilu mi uz hlasi, ze se balicek posila zpet. Jsem zvedava, jestli po mne budou chtit pri vyzvednuti postovne za vraceni… Procetla jsem zbezne cele obchodni podminky Zasilkovny, neresi to tam.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1161
11.7.20 14:29

V Česku se poštovné zpět neplatí. Ale třeba na Slovensku či v Polsku ano.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama