Asistent pedagoga - mzda

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
8850
17.1.17 18:17
@Anonymní píše:
Já pracuji jako AP na ZŠ. Mám úvazek 0,5, VŠ pedagogickou a plat 10 950,–.K tomu každý měsíc odměnu v rozmezí 2000,– - 8000,–.Prosím nechat anonym vzhledem ke konkrétnějším osobním údajům.

8o 8o 8o nepřidala sis tam nulu? každý měsíc? O takové škole s takovýma odměnama jsem ještě neslyšela :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
17.1.17 18:19
@truelly píše:
8o 8o 8o nepřidala sis tam nulu? každý měsíc? O takové škole s takovýma odměnama jsem ještě neslyšela :nevim:

Já taky ne, kromě 3 měsíců před Vánoci jen holý základ, odměny byly poslední čtvrtletí, ale spíš symbolické.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
17.1.17 19:01
@truelly píše:
8o 8o 8o nepřidala sis tam nulu? každý měsíc? O takové škole s takovýma odměnama jsem ještě neslyšela :nevim:

Nepřidala. Jsem na třídě s paní učitelkou, která studuje a každý sudý pátek chybí a v tu chvíli za ní bez problémů učím (mám aprobaci na 1. st.).

• Citovat
  • Upravit
64956
17.1.17 19:11
@Anonymní píše:
Nepřidala. Jsem na třídě s paní učitelkou, která studuje a každý sudý pátek chybí a v tu chvíli za ní bez problémů učím (mám aprobaci na 1. st.).

takových, co bez problémů každou chvíli někde učí, je víc. Je to školou, máte dobrého ředitele.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
17.1.17 21:47
@vokishka píše:
takových, co bez problémů každou chvíli někde učí, je víc. Je to školou, máte dobrého ředitele.

Máme, jsem si toho vědomá. Jsme malá škola a pokud se udělá práce navíc, tak ředitel přijde a poděkuje. Minimálně 1× měsíčně pořádá nějakou akci pro zaměstnance (večeře, bowling, divadlo). Taky ze školy nikdo neodchází.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
17.1.17 23:32

Prosim anonym. Na prvnim stupni ZS mi nabidli zarazeni do 8.platove tridy. Financne se asi vyplati asistovat spis na ZS nez v MS.

• Citovat