Aspergerův syndrom

Napsat příspěvek
Velikost písma:
735
3.9.15 19:00

Pisu to trochu zmatene, zda ma syn AS nebo ne tu nepozname, ale urcite by potreboval individualni pristup. A jestli nemate moznost jine skolky zkuste pozadat o tu asistenku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
26.9.15 08:37

Jestli někoho zajímá pokračování, tak včera jsem byla na koberečku u paní ředitelky která si mě podala tak neslýchaným způsobem, že mám dojem, že by mi to snad nikdo ani neuvěřil. Nejspíš syna ze školky vyhodí protože tak příšerné dítě tam za jejich 36let praxe neměli. Chyba je na straně rodičů, TO dítě v životě neslyšelo NE! Je vidět, že rozhodně není hloupý, ale TAKOVÉ dítě prostě nemůže chodit s jinými dětmi. Padlo i něco o tom, jak maminky co viděly jak se chová div neomdlívají :? ještě další a další věci- o některých vím jistě že jsou nesmysl. Dosud jsem od učitelek slyšela akorát že mu dělá problém se obouvat s tím bojuje a pak že sem tam nespolupracuje, ale nic z čeho bych usoudila, že mám doma TAKOVÉ dítě. Chtějí nás donutit odjít protože pí uč. si s ním není schopná poradit- takhle se to u nás na vsi dělá s problémovými, ať si je na hrb vezme někdo jiný :? jsme přihlášení do speciální poradny kde mají zkušenosti i s dětmi s PAS tak uvidíme co nám řeknou tam. Ale musím říct, že mě to hluboce zasáhlo, sama nejlépe znám synovi zápory, ale tak jak ona ho vykreslila jako vyvrhele, teroristu, sígra a já nevím co ještě to bylo skutečně nefér :,( :,(

• Citovat
  • Upravit
16694
26.9.15 17:38