Brno

• Fotoalbum (183)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
431
8.2.08 23:39

Ahoj.
tak mám radost, že jsou z bohunicema dobrý zkušenosti. Já to tam znám,protože jsem tam chodila na praxi, když jsem byla na LF MU na porodní asistentce, ale byla jsem pořádně jen na porodních sálech. Vím, že si tam často stěžovali na šestinedělí … hlavně kvůli chování sestřiček, ale to je asi všude .. teda za strany zdravotního personálu mi připadne, že se najde na každém oddělení někdo, kdo je opravdu nepříjemný, i když je to podle mě zbytečný.
Je divný, že jsem student, ale teď už asi nebudu… nebo budu studentka na RD :-)
Bubis a jak si dopadla na te mzdové účtárně. Jinak s prckem Ti asi neporadím … koliky jsou děsná věc - chudáček. Jedině co, tak masírovat bříško, možná zahřívat a co prej hodně zabírá je koupání v kyblíku … půjčovala jsem ten co mám pro malou známé a taky byla spokojená.Na prdíky je to dobrý.
Tak já jdu zkusit spát … zase se sem kouknu - jestli teda dřív neporodím :-D
Mějte se a držte se s prckama :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
431
8.2.08 23:42

Jo a Krisulko … paní asistentku Burianovou si pamatuju i s praxe jako velmi příjemnou a šikovnou. Docela dost sme se k ní vrhali, protože nás naučila a nestresovala nas u toho.
A ještě jeden takový dotaz na Bohunice — vzhledem k tomu, že si pamatuju, jak to tam chodí, tak by mě moc zajímalo : Porodila ste tam některá BEZ nástřihu hráze? Děkuji a dobrou noc :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2393
9.2.08 16:18

Ahoj brno!
venku je ale krasne, co? vyrazili jsme dnes podel reky - od ZOO az do Olympie a pripadala jsem si jak v dubnu - nejmin :D

Bubis, to me moc mrzi! :?
Tyninko, tys studovala na PA a ted FF? ty jsi teda devce vsestranne :D jinak bohuzel natrh i nastrih.. :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
718
10.2.08 22:21

Ahoj!