ČERVEN 2007

Napsat příspěvek
Velikost písma:
10773
12.1.08 22:27

Ohledně diskuze velikostí oblečení. My máme 74 a v Tescu 9-12 měsíců. U 6-9 měsíců nám jsou krátké rukávy.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5648
13.1.08 08:37

hezke rano! Koukam,ze tu jsem dneska prvni.Manza vcera prisel o pulnoci z hospody,tak ted musi dospavat,tak ja s Tomikem jsme v obyvaku.

JAHUDKO - ja chci taky koupit autosedacku 9-25 kg.Napis mi jakou mate,prosim! :oops: :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
20840
13.1.08 08:41

Dobré ráno,
ZUZKO, já už jsem taky na druhý nahlodaná a manžel taky :lol: Usoudili jsme, že i když by to byl ze začátku masakr - zvlášť pokud by druhý prcek nebyl tak hodný jako Tobík - tak by bylo výhodnější, když by byli prcci málo od sebe :) No my ale narozdíl od vás proti tomu nic neděléme :oops: Ale zas furt kojím, tak nevím :nevim:
Na škole jsem měla učitelku, co má o 9 měsíců mladší sestru - mamka otěhotněla v šestinedělí :lol: Pry si připadala jak slon, že byla těhotná v podstatě v kuse skoro 2 roky :lol: :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2104
13.1.08 08:49

Dobré ránko holky, já vlastně ani nevím, jestli chci hned druhé dítko. Sebík je občas pořád na mašli, navíc je to děsnej vztekloun, takže nevím jak by to šlo. Byblíme v malinkatém 2+1, sice s nadějí na rozšíření až na 5+1, ale to je otázkou kdy. Moje původní plány byly, že první dítko, pak tak 6 let pauza, mezitím se snad vyřeší situace s bydlením napořád a pak další 2 děti rychle po sobě. Ale ted fakt nevím. Mám se kam vrátit do práce, navíc mě ta práce byví a je i celkem dobře placená, takže mám dilema. Navíc já až ted pomalu začínám přicházet na krásy mateřství. První 3-4 měsíce to byl fakt mazec.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5648
13.1.08 09:16

Tak to nas Tomasek ma taky sve dny,ale jinak je s nim legrace a je i hodny,ale do druheho bych jeste nesla.Ty 2 roky pauzy,co mi naridil po cisari primar,mi ani nevadi,protoze bych druhe decko chtela tak 3 roky po TOmikovi :-).