Deprese a pocit méněcennosti

RandomAnnonymni
8.5.22 17:52

Deprese a pocit méněcennosti

Zdravím.
Je mi 22 let a pracuju jako vývojářka. Mám dost svých projektů mimo práci. V práci pracuju pouze poloviční úvazek proto, abych měla čas na své projekty. Žiju stále s tátou. Chtěla bych se odstěhovat, protože mě štve, že mi chce pořád říkat, jak mám žít, co dělat, za co utrácet…

V poslední době cítím, že moje chuť jít pryč hodně sílí. Nemám nicméně moc našetřeno, protože kvůli vlastním projektům nemám čas dělat normálně 8h denně. Zkoušela jsem to v minulé práci a dost mi to dalo zabrat, nezbývala energie na své věci.
K tomu se přidává totální nechuť cokoliv dělat, přijde mi, že jako člověk selhávám, protože se mi nedaří dokončovat věci, co si vymyslím. Myslím, že se pomalu blížím k vyhoření.

Tři otázky tedy:

1. Doba je bohužel extrémně špatná a stěhovat se je těžký. Chtěla bych do nějakého velkýho města. Ale jak odejít tak, abych se nepohádala? Můj táta je dost zvláštní a jeho povaha je značně cholerická.
  2. Cítím, že nemám sílu se svým projektům věnovat. Sednu k tomu, funguju chvíli a pak mě to přejde a prokrastinuju. Nezbývá mi na nic energie, jsem psychicky unavená. trpím často bolestmi hlavy, nepomáhá mi ani procházka. Snažím se chodit ven aspon 3× týdně a pokaždý 10-20km. Už to nefunguje, psychiku mám stále ve špatném stavu. Jak se s tím vypořádat? Je šance, že by mi odstěhování pomohlo?
  3. Jak žít ve velkém městě, když člověk nemá nic našetřeno? Kolik bych reálně potřebovala třeba na žití v Praze v nějaké 1+1/1+kk kolem 35 - 45m2?

Uvažovala jsem, že bych i změnila práci. Nejspíš bych byla schopná dostat víc než teď. Mám míň než jiní programátoři.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9918
8.5.22 18:14