Domácí úkol čeština - 6. třída

Napsat příspěvek
Velikost písma:
9935
4.10.15 19:24
@čarodějka1311 píše:
Sakra, vysvětlí mi někdo, proč se to ta děcka učí? Takové zbytečnosti nepoužitelné, ale slušný dopis, mejl, sms napsat neumí. A to jsem učitelka, nechápu…

Já za sebe teda musím uznat, že nás drtili ze slohy pořád, ať už stížnost, doporučený dopis… :nevim: ale je pravda, že až na gymplu…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26093
4.10.15 19:27
@čarodějka1311 píše:
Sakra, vysvětlí mi někdo, proč se to ta děcka učí? Takové zbytečnosti nepoužitelné, ale slušný dopis, mejl, sms napsat neumí. A to jsem učitelka, nechápu…

Tak konkrétně u těchhle slov to možná zbytečný je, ale to, že mají umět určit vzor, o tom se snad nikdo přít nemusí, ne? :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
684
4.10.15 19:32

@kate02 To je jasné, že to musí umět, je to základ pro pravopis, ale proč je drtit na špecích? Akorát jim to znechutí, a vidíte, dělá to celé emimi, ne dítě. Právě, slohy se učí na gymplu, ale toto by se právě měli žáci učit na ZÁKLADNÍ škole, špeky klidně na gymplu, nebo třeba v devítce, když už. Ale proč v šesté třídě???

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
29350
4.10.15 19:40
@čarodějka1311 píše:
@kate02 To je jasné, že to musí umět, je to základ pro pravopis, ale proč je drtit na špecích? Akorát jim to znechutí, a vidíte, dělá to celé emimi, ne dítě. Právě, slohy se učí na gymplu, ale toto by se právě měli žáci učit na ZÁKLADNÍ škole, špeky klidně na gymplu, nebo třeba v devítce, když už. Ale proč v šesté třídě???

tak kdyby se to ta děcka učila pořádně, uměla by pak napsat i dopis a dát dohromady celé věty a souvětí… a úkoly by za ně nemuseli dělat rodiče, kteří to ve velké většině případů sami taky neumí… což je občas i dost smutné, když tu člověk čte některé diskuze… a Pravidla českého pravopisu jsme měli ve škole tuším už v páté třídě, kdyby dítě nebo i rodič chtěli, mohli se místo psaní na emimino do nich podívat… :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit