Holky milovaný co tento pohyb, je dobrý?

Anonymní
3.5.21 00:44

Holky milovaný co tento pohyb je dobrý

Holky milovaný rozhodla jsem se žít lépe a více mé tělo trénovat. Ráno po probuzení si dám vždy 10 dřepů s výskokem budu chodit alespoň na hodinové procházky a večer tanec hdoinový s hudbou co mi baví. Co myslíte, nublížim a nebude to zatěžovat srdce ten pohyb? Díky holky milovaný jste zlatý :srdce: :kytka: :srdce: :andel: :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
914
3.5.21 01:12
@Anonymní píše:
Holky milovaný rozhodla jsem se žít lépe a více mé tělo trénovat. Ráno po probuzení si dám vždy 10 dřepů s výskokem budu chodit alespoň na hodinové procházky a večer tanec hdoinový s hudbou co mi baví. Co myslíte, nublížim a nebude to zatěžovat srdce ten pohyb? Díky holky milovaný jste zlatý :srdce: :kytka: :srdce: :andel: :kytka:

Lepsi nez nic, ale jinak si myslim, ze je to celkem malo. Respektive nezvladnete vic nez deset drepu ale vecer chcete hodinu tancovat? A zatezovat srdce? Pokud ste kardiak tak jo 😀

Ale ja pisu, lepsi jak nic.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
63694
3.5.21 05:43

Holka milovaná, 10 drepu s vyskokem je prd.. Takovy dost zbytečný pohyb :think: hlavně hned po ránu.. To ti úplně kondicku nezlepší

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7985
3.5.21 05:54

Nějak nechápu smysl těch dřepů. Ale jinak každý den hodinová procházka a hodina tance je celkem dost pohybu mi přijde. Minimálně na začátek, než člověk získá nějakou lepší kondicí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2165
3.5.21 07:01

Na drepy se vyprdni, zatezovat klouby bys mela az po 10min zahrani pohybem. To si radsi dej nejaky protahovani lehoucky na zada a tak. Chuze musi byt svizna, abys mela pekne tepovku treba aspon 130, to same pro tanci.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
31285
3.5.21 07:03
@Anonymní píše:
Holky milovaný rozhodla jsem se žít lépe a více mé tělo trénovat. Ráno po probuzení si dám vždy 10 dřepů s výskokem budu chodit alespoň na hodinové procházky a večer tanec hdoinový s hudbou co mi baví. Co myslíte, nublížim a nebude to zatěžovat srdce ten pohyb? Díky holky milovaný jste zlatý :srdce: :kytka: :srdce: :andel: :kytka:

Lepší než dřepy jsou výpady. Já udělat poránu v půl páté 10 dřepů, tak to se mnou šlehne.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9125
3.5.21 07:20

No, pokud jsi doteď necvičila, tak na to nechoď tak zprudka ;) Já bych se vykašlala na nějaké dřepy s výskokem po ránu. Svižná chůze super, tanec taky, ale proč hned hodinu? Chce to napřed cviky na zahřátí, pak dobře - třeba ten tanec a nakonec uvolnění, jinak se vyřídíš. Řekla bych, že na to jdeš moc horlivě. To vydrzíš pár dní. Ale třeba se pletu :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
945
3.5.21 07:24

Z toho co píšeš je nejlepší ta chůze.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2865
3.5.21 07:50

Musíš se protáhnout a drepovani musis zvyšovat. 10 urcite nestaci, sby se neco zaclo dit. Takze treba zacni na 30ti dresech klasických a dej to postupne treba na 60. Muzes zapojit i gumu na cviceni. Podivej se na pamelu reif po ranu a dej si nejaky 10min cviceni.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14300
3.5.21 08:21

Spíš než toto bych začala ráno třeba půl hodinkou jógy, do toho každý den procházka na hodinu (svižnou chůzí). Postupně můžeš ráno místo jógy třeba nějaký workout (HIIT). Hlavně se před cvičením rozehřej (5 minut) a protáhni po cvičení (5 minut).

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat