IVF + ICSI

Napsat příspěvek
Velikost písma:
723
6.1.06 15:20

Dario , já sice nejsem žádnej odborník na injekce, poprvý jsem s nima přišla do styku až teď při IVF, ale s tím rozpouštědlem jsem to dělala trochu jinak. U Dipherelinu jsem to měla 1:1, myslím 1 rozpouštědlo + 1 prášek, tak to bylo v poho, ale pak jsem měla taky léky (asi Menogon), kde jsem to měla dokonce 1 rozpouštědlo na 3 ampule prášku. Na radu sestry jsem natáhla všechnu vodu a postupně ji po trošce (takže vlastně po 1/3) rozdělila do všech 3 ampulí. Pak jsem to postupně všechno natáhla do stříkačky. Snad jsem to napsala srozumitelně. :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
723
6.1.06 15:24

Welinko , tak držím palce! A s tím digi - foťákem mě to už taky napadlo. Hned to půjdu zkusit. Teda hned ne, nejdřív si musím dát sváču, nějak nám zase už vyhládlo. :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
161
6.1.06 16:14

Ahoj Míšo,
jsem moc ráda, že jsi zase o kus dál!
Já mám přijít až to dostanu 9 - 10 DC na ultrazvuk a pak teprve mi na:,–(í nějaké léky, tak aspon vidíš, že každé centrum si to dělá jinak, ale budu moc doufat, že nám to dobře dopadne! :D
Měj se zatím moc hazky. :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
314
6.1.06 16:19

Holčiny, zkuste mi některá napsat, jak se vkládají obrázky do diskuze - prosím prosím :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
324
6.1.06 17:50

Helli,
díky za radu, budu to příště (zítra) dělat jako ty. Ještě že jsou tyto stránky a my sestřičky amatérky si můžeme předávat vědomosti!
snad jsem tou první injekcí nic nepokazila.
Jo a ten můj lék stejný jako ten tvůj, pořád si nemůžu zapamatovat ten název, já teda mám nějakou slabší dávku, ale já mívám OVU i bez stimulace, tak to bude asi tím. Snad bude folíků dost a úspěch jako u tebe!!!
Pěkně jsem to tvoje testíkování prožívala :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
324
6.1.06 17:52

Vendulko,
jaké obrázky máš na mysli? Jestli myslíš fotky z digitálu, tak to myslím lze jenom ve fotogalerii.