Jakobychom se k sobě už vůbec nehodili

Anonymní
3.9.11 18:17

Jakobychom se k sobě

Mám takový menší či větší problém. Co jsem otěhotněla, mám pocit, že se s partnerem nějak odcizujeme. A přijde mi to zvrácené, prostě nefér.
Já nechodím do práce, on ano, já už nemůžu dělat všechno jako dřív, on ano. Já studuji, on ne.
Jsem skoro pořád doma, v knihách nebo na netu, nakupuji, uklízím, vařím, žehlím. Přítel chodí do práce, chodí se bavit do hospody, sportuje, jezdí na závody. Jo, taky spolu ani nespíme, protože já nemám chuť (minule mě to i bolelo). Ale potěšilo by mě, kdybychom měli aspoň nějaký fyzický kontakt, jenže on si asi řekl, že když ne sex, tak nic.
Nepovídáme si, když se pokusím o vážnou řeč, protože přeci jen mám vážná témata, když jsem těhotná, tak on vše obrátí ve vtip, jakoby se se mnou nechtěl o ničem do hloubky bavit. A když už o něčem začnem, chce se bavit hlavně o věcech, které zajímají jeho, o jeho koníčcích atd.
Ano, mám málo kamarádek, vlastně snad vůbec žádný, to je dlouhá historie, takže s nikým jiným si nepokecám, leda na internetu. Dřív jsem aspoň zašla na kafe s někým z práce, na oběd a tak. Teď nic.
Teď už je to až takové, že jsem ráda, když není doma a mám klid na sebe, a nemusím se starat, jestli on má co jíst nebo má vyprané věci. Dřív jsem sportovala - běhala, teď nemůžu, hodně jsem posilovala, jenže to jsem zkoušela, to mi také nedělá dobře. Já nevím, ale už nevím, kam se vrtnout, abych se necítila jak poslední z posledních :cry: . Jakobych těhotenstvím zmizela ze všeho společenského života a stala se opatrovatelkou partnera, který si žije vlastní život. 8-o

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

17304
3.9.11 18:23

No ale že jsi těhotná tak přece nejsi nemocná ne?Mezi kolegy snad jěště zavítat můžeš a jít s nima na kafe nebo tak.

Vytáhni přítele na procházku atd.Měli by jste čas trávit taky spolu,jděte do kina,na večeři a hlavně o tomhle všem MLUVTE!!Co tě trápí atd.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17304
3.9.11 18:26