Jaký fotoaparát pro začínající fotografku?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Nikocka
Kecalka 163 příspěvků 02.09.19 00:23
Jaký fotoaparát pro začínající fotografku?

Ahoj!
Prosím o rady zkušenější fotografy.
Jsem amatér, ráda bych si pořídila z druhé ruky pro začátek lepší foťák. Nejdříve pro focení přátel, oslav - později bych ráda nějaké zakázky. Mám na výběr z kompatních foťáku Nikon CoolPix L330, nebo PANASONIC LUMIX DMC-FZ35.
Poradí mi tu někdo prosím?
Děkuji moc za rady :)))

Reakce:
Uživatel je onlineRusset
Neúnavná pisatelka 18248 příspěvků 02.09.19 04:54
@Nikocka píše:
Ahoj!
Prosím o rady zkušenější fotografy.
Jsem amatér, ráda bych si pořídila z druhé ruky pro začátek lepší foťák. Nejdříve pro focení přátel, oslav - později bych ráda nějaké zakázky. Mám na výběr z kompatních foťáku Nikon CoolPix L330, nebo PANASONIC LUMIX DMC-FZ35.
Poradí mi tu někdo prosím?
Děkuji moc za rady :)))

Nejdřív bych investovala do dobrého kurzu od profesionála. Dobrý foťák nevyfotí dobré fotky. Chce to oko.

svapi
Ukecaná baba ;) 1905 příspěvků 02.09.19 06:11

Není to odpověď na tvou otazku, ale proc kompakt?

a12
Hvězda diskuse 38406 příspěvků 02.09.19 07:06

No ja si myslim, ze jestli bys chtela do budoucna nejakou zakázku tak to asi bude chtít zrcadlovku, nevim, ja mam podobnej typ fotaku ale uz starsi.. Fotky do rodinnyho alba to udela hezky, ale jestli to udela nejaky super fotky za ktery by mel člověk platit..
Ale pokud si dobra a mas pro to cit, tak treba jo, nevim :nevim:

K0čka
Povídálka 43 příspěvků 02.09.19 08:19

Na bezne foceni oslav takove fotaky staci. Pokud chces fotit zakazky (svatby, portrety atd) doporucuji investovat do poradneho fotaku. Podle specifikaci co ten nikon coolpix, co panasonic lumix nejsou delane na profi foceni. Nevim jestli mas za sebou nejaky kurz, ale taky je potreba umet postprodukci. :kytka:

Uživatel je onlineJTom