Jsem velice citlivá

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Angharadd
Kecalka 161 příspěvků 04.06.19 13:44
Jsem velice citlivá

Je mi 24 let a můj život je plný zvratů a zmatků. Nevím, jak svůj život uspořádat, aby můj režim byl dlouhodobě udržitelný - vyvážený poměr času věnovaného dostatečné obživě, koníčkům, přátelům, apod. Trpím na psychiatrická onemocnění. Jsem již potřetí hospitalizovaná v blázinci v důsledku totálního psychického vyčerpání, a to nedělám nic extrémního. Normálně studuju (chemii), poslední ročník inženýra (státnice o rok odkládám kvůli zdraví), chybí mi jen diplomka. Podnikala jsem, pracovala jsem jako soukromá učitelka přírodních věd. Předtím jsem pracovala jako výzkumný pracovník na částečný úvazek, ještě předtím jako laborantka a ještě dříve jako uklízečka. A to je kámen úrazu - vždycky ta stejná písnička. Práce, jakákoliv, mě šíleně vyčerpává a já nevím, v čem je problém. Když mám volno a podotýkám - jsem v psychické pohodě (v remisi), vstanu ráno mezi 7-8, věnuju se psovi, skočím nakoupit, dělám na baráku, učím se, jdu si třeba zaběhat, apod. Prostě den neproválím, ale strávím ho aktivně. I když nejsem moc hrr, většina věcí mi dlouho trvá, dokážu se zabývat detaily a maličkostmi do omrzení, piplat se s věcmi, pochodovat sem a tam bosá v trávě a přemítat, apod. Ale jak mám jít do práce tak konec. Ráno vstanu, strávím 8-12 hodin v práci a jsem tak hotová a duševně vyčerpaná, že už se celý den na nic nezmůžu až do večera, pak se jdu umýt a spát. A tak to jde pořád dál a můj život se začne ochuzovat o vše ostatní a nakonec skončím v blázinci. Od diskuze očekávám sdílení zkušeností různých lidí, náhledy z různé perspektivy, věřím, že nikdo to nemá v životě jednoduché a třeba se mi podaří si nějak utřídit myšlenky.

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Cekk
Kecalka 158 příspěvků 04.06.19 13:48

A leky beres? nevim jakou nemoci trpis konkretne.

Kriss Tina