Kdo jste právník?

13672
18.7.10 23:02

Kdo jste právník?

Holky(kluci) chtěla bych se zeptat,jsetli je tady někdo právnák- já jsem studentka a potřebovala bych občas konzultovat se zkušenějšími- jestli si zákony dobře vykládám- děkuji :mrgreen: :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3265
5.6.14 18:10

Dobrý den,

dostali jsme od provozovatele tepla výpověď a chtěla bych se zeptat, zda je formulace výpovědi správná a kdy podle něj nám vlastně ta smlouva končí.

Ve smlouvě máme napsáno: Výpovědní doba pro zrušení této smlouvy je 3 měsíce a počíná běžet 1. dnem měsíce následujícím po doručení výpovědi.

Výpověď dodavatel datoval 21. 05. 2014 a já jsem doporučený dopis z pošty vyzvedla 03. 06. 2014 - tzn. podle mých výpočtů to znamená, že výpovědní lhůta běží od 1.7.2014 a smlouva končí 30. 09. 2014.

Ve výpovědi napsal toto: Dodavatel vypovídá smlouvu ve všech bodech ke dni 31. 8. 2014.

Já nevím, zda formulace je právnicky správná a on nepočítal s tím, že dopis vyzvednu až v červnu a proto má konec napsán již v srpnu nebo tato věta znamená, že smlouva končí k 31. 08. 2014 a pak běžní výpovědní lhůta do konce listopadu?

Díky moc za odpověď.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
mag
12862
5.6.14 18:15

U hmotněprávních úkonů je rozhodné, kdy se úkon dostal do sféry tvé dispozice, není to nutně převzetí zásilky, ale např. výzva od pošťačky vhozená do schránky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3833
5.6.14 18:21

Mohu i ja prilozit OT? Jedna se zjevne o obchodni pravo. Uz jsem zoufala :,(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14309
5.6.14 19:22

@mag
Mozem napisat SZ?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
688
5.6.14 19:26
@fia80 píše:
Dobrý den,

dostali jsme od provozovatele tepla výpověď a chtěla bych se zeptat, zda je formulace výpovědi správná a kdy podle něj nám vlastně ta smlouva končí.