Kdo má Border kolii?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2967
9.3.16 21:14
@zolik18 píše:
@hrubik právě ze je to vždy kdyz chodime na sachtu a ja ji hazim klacek..driv jsem psala ze jak ma klacek nebo míček nic na světě ji nezajima, ale teď se to otočilo..klacek z huby pustí a utíká a štěká a štěká…nevím jestli to dělám správně, ale když ji odvolam tak samozřejmě chytne hned klacek a číhá kdy ho hodím…ja řeknu ne a uz ji za trest nehazim..

No za to, že přijde na povel ke mně, bych ji určitě odměnila. Aby si to nespojila, když přijdu, stejně nic nedostanu = nevyplatí se mi to. Já bych jí ten klacek asi hodila, když by přišla. Protože to je odměna za to, že tě poslechla a přišla. Napadlo mě, jestli si ten klacek nebrání, nehlídá. Ale nechci radit, jsem laik, jen přemýšlím, jak bych to řešila v ten moment já. Určitě bych se snažila zabránit tomu, aby na ty lidi měla vůbec možnost štěkat. Jak jsem psala výše, asi bych ji prokrmovala nebo na Balta v takovém případě, kdy chci aby si něčeho nevšímal, použiju třeba to, že se s ním hodně intenzivně o hračku přetahuju, hraju si s ním, aby byl zapálenej do hry a nevnímal okolí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
159
9.3.16 21:48

@hrubik no ja ji moc právě chválit nechci, myslím si ze si spojí pochvalu s tim ze stekala a útočila na lidi…ono je to takový individuální, když jdem na tu sachtu tak nějaký den nikoho nepotkame a zrovna když běží s klackem aby ho opět někam odložila tak na potvoru tam někdo jde a ja už nestíhám nic…mám ji na volno vždy aby se proběhla. ja ji moc na vodítku nemám, jen než dojdem na místo, takze pamlsek ani nestihnu vytáhnout. a ona o nej ani nekdy nema zajem..kdyz hazime micek, chci po ni aby mi ho nosila k noham, nalakam ji na pamlsek, ona mi ten micek mrskne teda k noze ale pamlsek si nevezme, masti se vzdy zas schovat a cihat :lol: vždy fungovala ale jak říkám teď je jak bláznivá..ona štěká i na svůj odraz ve skle :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2967
9.3.16 21:58
@zolik18 píše: