Kočárek Mutsy

Máte zkušenost s Mutsy 4 Rider?

Přidejte zkušenost s Mutsy 4 Rider
Napsat příspěvek
Velikost písma:
5352
3.4.12 14:19

Ahoj Ušu,
jen kdybys dávala třeba inzerát, tak ten název Urbanrider Next se vztahuje jen k podvozku, pokud prodáváš jen korbičku, tak ten její název je prostě jen Cargo New Black z kolekce 2011. Tak aby sis zbytečně nezúžila okruh potenciálních zájemců. Korbičky jsou stejné na všechny podvozky ať již Urbanrider nebo 4Rider nebo 3Rider…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22
3.4.12 15:34
@Mafina5 píše:
Ahoj Ušu,
jen kdybys dávala třeba inzerát, tak ten název Urbanrider Next se vztahuje jen k podvozku, pokud prodáváš jen korbičku, tak ten její název je prostě jen Cargo New Black z kolekce 2011. Tak aby sis zbytečně nezúžila okruh potenciálních zájemců. Korbičky jsou stejné na všechny podvozky ať již Urbanrider nebo 4Rider nebo 3Rider…

Jééé , děkuju Mafino :kytka: , já jsem ještě amatér v té teorii :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
841
3.4.12 17:57

prosím kupovala jste si někdy kočárek tak, že jste korbičku vozily od září. Mimi se má narodit v září a nevím jestli korbička není moc malinká s nějakou kombinézkou a tak. Aby se tam mimi pak třeba v lednu, v únoru vešlo. :nevim: Neměly jste s tím problém?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Any11
3.4.12 18:00
@klarazitova píše:
prosím kupovala jste si někdy kočárek tak, že jste korbičku vozily od září. Mimi se má narodit v září a nevím jestli korbička není moc malinká s nějakou kombinézkou a tak. Aby se tam mimi pak třeba v lednu, v únoru vešlo. :nevim: Neměly jste s tím problém?

par stranek zpatky tu psala mooch, ze ma zarijovou holcicku a v pohode do jara vydrzeli.. ja mam rijnoveho prcka a taky jsme pres zimu krasne vydrzeli.

• Citovat
  • Upravit
3112
3.4.12 18:12

Ja mam červencovou a vydrželi sme do března-velikosti korbičky bych se fakt nebála

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Květulííína
3.4.12 18:18