Léky na vysoký krevní tlak – útlum chutě na sex?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.11.10 20:21
Leky na vys.krevni tlak=utlum chute na sex?

Dobry vecer,
chtela bych se poptat, zda mate zkusenosti s tim, ze by leky na vysoky krevni tlak tlumily chut na sex?
Jedna se o meho pritele, je to 3 tydny co zacal uzivat leky a postupne se mu zacala snizovat chut na sex. Uz ani nema ranni erekci 8-o Je toto mozne?

Reakce:
farska
Vesmírná mluvilka 30284 příspěvků 26.11.10 20:37

jE TO MOZNE…
Co pritel bere????

Navli
Neúnavná pisatelka 16631 příspěvků 26.11.10 20:39

Určitě, je to jeden z nežádoucích účinků, ještě může být třeba pokles erekce.

Ať se přítel/ manžel poradí s lékařem. Je potřeba medikaci změnit.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.11.10 23:14

Bere Belsar. Znate tento lek?
Je z toho dost spatny… :cry:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.11.10 23:16

Dekuji vam za prispevky. :kytka:

Navli
Neúnavná pisatelka 16631 příspěvků 26.11.10 23:19
Anonymní píše:
Bere Belsar. Znate tento lek?
Je z toho dost spatny… :cry:

Je to lék ze skupiny Sartenů… jeden z mnoha na hypertenzi - léčbu vysokého tlaku… v této skupině je hodně generik / kopií /… podle mého je nutné zajít k dr. říct a žádat změnu.
Stává se to a pokud muž mlčí, nikdy to není pro dobro věci. Stav se sám od sebe nezmění.
Neboj a manžu / přítele k dr. dotlač. Mluvím z praxe - jsem zdravotní sestra. :mavam: :kytka:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.11.10 08:38

Ano určitě se to stát může.

Váš příspěvek
Reklama