Na pokraji vyhoření

Anonymní
18.1.20 11:09

Na pokraji vyhoření

Dlouho jsem uvažovala, jestli se tímhle vším zaobírat a jestli to vůbec psát a řešit, ale už dál nemůžu. Dnes mi došlo, že se z toho všeho asi brzy sesypu, dokud se nestane něco, co mě hodí „zpátky do pohody“.

Rozchod: Po skoro pěti letech jsme se začátkem ledna s přítelem rozešli. Začala jsem se vídat s jiným mužem a celé se to pos… Chtěla jsem to příteli říct sama, ale vlezl mi do telefonu a tak to prasklo. Udělal nehoráznou scénu. Ačkoliv jsme si o tomhle všem promluvili, nedokáže pochopit, že už spolu nechodíme, jen přežíváme. Kdykoliv kamkoliv jdu, mám na talíři nespočet keců.

Stěhování: Domluvili jsme se s přítelem, že se po zkouškovém odstěhuji. Jenže jelikož studuji denní studium, je těžké vydělávat tolik, abych si sama platila byt. Hledám alespoň spolubydlení, ale to se moc nedaří.

Škola: Zkoušky mi začaly už někdy v polovině prosince. Udělala jsem 3 ze 4. Myslela jsem, že v lednu budu mít jen 4 zkoušky, ale nakonec jich mám asi 8, které jsou fakt težké a skrz zdraví a to, co se všechno děje, jsem ráda, že si vůbec zapamatuji alespoň jednu stranu ze skript.

Zdraví: Začátkem ledna jsem lehla se zánětem ledvin a angínou. Skončila jsem na pohotovosti s neskutečnými bolestmi. Dostala jsem antibiotika. Za tři dny po dobrání antibiotik se mi angína vrátila zase a to v takové míře, že jsem byla ráda, že vůbec žiju. Od obvodního lékaře mě poslali rovnou na ORL, že je to fakt mazec. Tam jsem dostala další antibiotika.

Brigáda: Jelikož jsem byla nemocná první týden v lednu, musela jsem si některé zkoušky přesunout. Většinou mívám 3 zkoušky v týdnu, přičemž minimálně jednu nedám, takže opakuji. K tomu všemu zdraví a osobní problémy… to prostě nemáte čas a náladu chodit na brigádu. Nadřízené jsem říkala, že o zkouškách chodit nebudu, odkývala mi to, ale po kamarádce mi vzkazuje, že mě chce vyhodit, protože jsem tento měsíc ještě vůbec nebyla.