Najednou mi zmizel orgasmus

8
12.8.13 11:53

Najednou mi zmizel orgasmus

Ahoj holky,
píšu jsem proto, že doufám, že mi pomůžete.
Jsem s přítelem skoro rok, všechno funguje jak má. Jen poslední měsíc, nedosáhnu orgasmu. Při mazlení se normálně vzruším, je to moc fajn, s přítelem se mi to líbí, jen, když mě začne uspokojovat rukou či pusou, tak je to ze začátku moc fajn, jenže po chvíli, když už bych byla skoro hotová to začne být nepříjemné a musíme přestat. Nevím čím to je, doteď to bylo v pohodě, napadlo mě jestli to nemůže být psychikou (ale přítele miluju, tak v tom to asi nebude) nebo jestli to může být antikoncepcí (doteď jsem měla Minervu, ale před dvěma měsíci jsem přešla na Foxinette, tak jestli to nemůže být tím, třeba nezměnila citlivost..) Došla jsem k závěru, že se vaginálního orgasmu nedočkám, to nejsem jediná, jen nechápu, proč, když jsem měla klitoriální, tak co se stalo, že ho najednou nemám. Sex mám ráda, nevadí mi, že nemám orgasmus. Nenapadá mě, čím by to mohlo být. Tak snad mi pomůžete, nejsou v tomhle ohledu moc zkušená (do loňska jsem byla panna a bude mi v říjnu 21, počkala jsem si ;) ) Tak snad vy, zkušenější mi nějak pomůžete.
Déna :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

6955
12.8.13 11:55

Urcite to muze byt antikoncepci!!!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23860
12.8.13 11:57

Jj skoro vždycky za to můžou hormony, změň antikoncepci.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
925
12.8.13 11:58

Řekla bych že je to určitě antikoncepcí :pankac: změn jí a uvidíš že všechno bude zase jako dřív ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2948
12.8.13 12:08

Joj, antikoncepce. Zmen ji.
Ja uz ji dost dlouho neberu - za chvili rok - a je to super. Sice se musel manzel preorijentovat na kondom, ale povidal, lepsi sex nez nic. Ja, co jsem brala antikoncepci, sex jsem nemusela mit vubec! Tak asi tak.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1581
12.8.13 12:12

Určitě antikoncepce…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
lihow
12.8.13 13:31

antikoncepce

Ta antikoncepce je tedy vynález. Navíc je prý možné, že po vysazení vám může váš vybraný muž přestat vonět. Prý i na toto to má vliv.

  • Nahlásit
  • Citovat
23860
12.8.13 17:37
@lihow píše:
Ta antikoncepce je tedy vynález. Navíc je prý možné, že po vysazení vám může váš vybraný muž přestat vonět. Prý i na toto to má vliv.

No pokud si toho muže baba vybere zrovna v době, kdy zobe antikoncepci, pak ano. Jo, hormony zkreslujou :cert:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
lihow
12.8.13 18:54

jo

@Gina108 píše:
No pokud si toho muže baba vybere zrovna v době, kdy zobe antikoncepci, pak ano. Jo, hormony zkreslujou :cert:

No a jelikož to dnes kdejaká zobe pomalu od 15ti, pak se tohle může stát velmi snadno..

  • Nahlásit
  • Citovat
716
31.1.15 00:23

Zkus sex, v tomhle veku uz onanovani nestačí :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8022
31.1.15 00:33

Orgasmus trvá jen 2 minuty? To jsem asi divná já protože takhle dlouhý jsem ho nikdy neměla. Klidně několik zasebou, ale vždy trvá tak pár sekund možná max. půl minuty.
Ty s přítelem ani v tomto věku nespíš?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4373
31.1.15 00:58

@karosa Márinka tak půlhodinový orgáč bych fakt nechtěla :lol:
V nevhodnou chvíli vletí potomstvo a co já potom :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3485
2.2.15 10:10
@luciekal píše:
Orgasmus trvá jen 2 minuty? To jsem asi divná já protože takhle dlouhý jsem ho nikdy neměla. Klidně několik zasebou, ale vždy trvá tak pár sekund možná max. půl minuty.
Ty s přítelem ani v tomto věku nespíš?

Pořád je to hodně o proti mužskému orgasmu..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
21.10.18 20:59
@Denu píše:
Ahoj holky,
píšu jsem proto, že doufám, že mi pomůžete.
Jsem s přítelem skoro rok, všechno funguje jak má. Jen poslední měsíc, nedosáhnu orgasmu. Při mazlení se normálně vzruším, je to moc fajn, s přítelem se mi to líbí, jen, když mě začne uspokojovat rukou či pusou, tak je to ze začátku moc fajn, jenže po chvíli, když už bych byla skoro hotová to začne být nepříjemné a musíme přestat. Nevím čím to je, doteď to bylo v pohodě, napadlo mě jestli to nemůže být psychikou (ale přítele miluju, tak v tom to asi nebude) nebo jestli to může být antikoncepcí (doteď jsem měla Minervu, ale před dvěma měsíci jsem přešla na Foxinette, tak jestli to nemůže být tím, třeba nezměnila citlivost..) Došla jsem k závěru, že se vaginálního orgasmu nedočkám, to nejsem jediná, jen nechápu, proč, když jsem měla klitoriální, tak co se stalo, že ho najednou nemám. Sex mám ráda, nevadí mi, že nemám orgasmus. Nenapadá mě, čím by to mohlo být. Tak snad mi pomůžete, nejsou v tomhle ohledu moc zkušená (do loňska jsem byla panna a bude mi v říjnu 21, počkala jsem si ;) ) Tak snad vy, zkušenější mi nějak pomůžete.
Déna :mavam:

Vyzkoušela jsem všechny možné druhy antikoncepce a stejne smolika. Nikdy nedosáhnu orgasmu s nimi. Přemýšlím nad injekcí ještě zkusit ale to nejde ze dne na den vysadit tak budu maximálně pul roku bez a nebo už to bude dobré řešení. Mam ještě trošku horší problém. Skoro už se udělám a v tu chvíli začínám aniž bych chtěla brečet. Bez HA vše v pohodě klidně dva při jednom aktu.

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama