nazor na babyrenka

Anonymni
6.2.08 19:21

nazor na babyrenka

dobry den, mate nekdo zkusenosti s kamennym obchodem babyrenka v liberci? predevsim s reklamacemi zbozi?

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

5255
6.2.08 21:47

Vždyť už jsi se ptala dneska 3krát :! :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
7.2.08 21:34

ahoj, ja to hodila do 3 ruznych skupin a doufala ze se mi ozve par lidi. mela jsem problem s reklamaci a nevim jestli jsem jedinna, tak vsem „sorry“

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymni
7.2.08 23:28

Ahoj, já u nich něco objednávala a byla jsem spokojená, nic jsem tedy nereklamovala, takže s reklamací ti neporadím. Ted nevím jestli to byla postýlka, nebo souprava do postýlky, to je fuk, každopádně bez problémů.
Silvie

  • Nahlásit
  • Citovat
70
16.2.08 21:23

No já nakupuji v tomto obchodě a u mě maximální spokojenost, báječný přístup, paní Pichlová uasně ukecaná a můj názor je že pro zákazníka udělají hodně. Nevim teda co si reklamovala ale myslimže hodně záleží na dodavateli jaké má podmínky. Oni jako prodejci za to nemohou ne???

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1
16.2.08 21:36

BABYRENKA - reklamace

Dobrý den,
zkušenost s reklamací v kamenném obchodě firmy Renka Liberec mám. Reklamovala jsem po půl roce užívání hrací strojky ke kolotočům od výrobce Canpol. Strojky byly plně funkční, ale vymlel se plastový natahovací klíček nasazený na kovové ojce. Proběhlo to takto:

  • reklamace předána a sepsána 21.11.07 (žádala jsem o výměnu klíčků), zboží si převzal osobně dealer od dovozce, který byl na prodejně přítomen a byla jsem ubezpečena, že až to bude vyřízeno, zavolají mi,
  • před Vánocemi jsem volala do prodejny, reklamace vyřízena nebyla,
  • po Novém roce mi při dalším zavolání do prodejny řekli, že jsem si vybrala špatnou dobu na reklamaci, že byly Vánoce a firmy ještě plně nepracují:-(, já jsem se dožadovala zjištění, kde strojky jsou, kdo to dostal u dovozce k vyřízení a kdy to bude k vyzvednutí, bylo mi slíbeno, že manželka majitele mi zavolá,
  • okolo 20.1.08 mi bylo manželkou majitele sděleno, že opravené strojky ještě nepřišly a továrna výrobce vyhořela, ať vydržím, ale že rozbité strojky jim výrobce nikdy jako reklamaci neuznal (já jsem ale předávala funkční strojky),
  • 12.2.2008 jsem se vypravila do prodejny osobně a majitel mi opět sdělil, že reklamace vyřízena není, továrna výrobce vyhořela a žádné náhradní díly nejsou k dispozici. Slíbil mi, že druhý den mi jeho žena zavolá.
    Nikdy mi sami nezavolali, při tel. kontaktu se mě snažili rychle odbýt a jejich přístup byl velmi pasivní. Chápu, že vyřízení reklamace záleží i na dovozci - výrobci, ale obchodník to má hlídat - zákon na ochranu spotřebitele MUSÍ respektovat i prodejce! Takže už mi došla trpělivost a zavolala jsem na obchodní inspekci. Řešení by bylo jednoduché - reklamace nebyla vyřízena do 30-ti dnů a já mám právo na vrácení peněz nebo nové zboží. Řekli mi, ať toto požaduji a pokud neuspěji, mám přesně popsat jak reklamace probíhala, doložit reklamační list a doklady o prodeji a podat to jako stížnost na obchodní inspekci. Vypravila jsem se tedy včera do prodejny s tím, že se nechám vyhodit a půjdu si na ně stěžovat. Dopadlo to tak, že manželka majitele byla nakonec po mém velmi důrazném připomenutí délky reklamace docela vstřícná a po poradě s dealerem mi dala nové strojky. Stížnost podávat nebudu. Vím, že se nejednalo o např. kočár za 25000,– Kč, jen o 2 kolotoče za 500,–, ale já jsem na mateřské a mám tři děti, tak počítám každou korunu. Vyplatí se požádat o konzultaci obchodní inspekci, tady v Liberci jsou na firmu Renka nazlobení a čekají na každý podnět, aby jim mohli dát pokutu. Paní Pichlová může být příjemná a upovídaná jak chce, ale kvalita obchodníka se pozná nejlépe podle způsobu a rychlosti vyřízení reklamace.
    Kdo dočetl až sem, je dobrý.
    Přeju hezký den a co nejméně důvodů k reklamacím.
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama