Obavy z těhotenství vs. adopce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

icy rose
Stálice 85 příspěvků 07.02.18 10:27
Obavy z těhotenství vs. adopce

Zdravím všechny :)
Předem bych chtěla upozornit na to, že žiji s partnerkou, pokud má někdo něco proti, byla bych ráda, kdyby tuto diskuzi opustil rovnou.

Jak začít… řeším něco, co je ještě poměrně daleko, ale i přesto mi to nedá spát a ráda bych věděla co nejvíce informací a pokud možno zkušeností ostatních.
Vždycky jsem si hrozně přála děti a posledních několik let (je mi 22), vidím bývalé spolužačky, které většinou už mají děti - mám z toho pocit, že jím to přijde lepší než jít do práce, což mi nepřijde zrovna jako dobrý důvod. A hodně přemýšlím o vlastní rodině, kterou bych v budoucnu určitě chtěla. Momentálně studuji a pak chci ještě studovat dálkově na VOŠ, mezitím pracovat a nejspíš založit rodinu až dostuduji, kdy snad budu dostatečně zabezpečená a ještě nebude moc pozdě, protože to chci stihnout před třicítkou. Prostě nehodlám mít dítě, aniž bych se o něj dokázala pořádně postarat a zároveň ho chci mít, dokud se na to cítím.

Proč se bojím těhotenství? Co se týče samotného otěhotnění, jsou tu dvě, pro mě přijatelné možnosti. Umělé oplodnění na klinice nebo doma s tím, že bych si musela najít dárce. Ale to nevidím jako největší problém.