Přijímačky 2024

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2522
17.5.24 19:53
@Veveří píše: Více

Moje dítě dělalo Hejného od třetí třídy samo, výhoda Monte třídy. Moji dopomoc ani nepotřebovalo, jen jsem kontrolovala. Stesky rodičů, jak je Hejný nepochopitelný nechápu, mě to přišlo velmi jasné a to nejsem matematik. Dítě mělo výhodu jen u dědy Lesoně, nezatížené si zvířátka nemuselo převádět na čísla jako matka.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
45714
17.5.24 19:53
@Kasandra159 píše: Více

To je pekne, ze tvoje ditko melo Hejneho, ale ne kazdy ma tu moznost.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1746
18.5.24 15:32
@Magda26 píše: Více

A učitelka si určitě myslí, jak byla hodná, že jim tu písemku nenapařila ještě před přijímačkama. :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1746
18.5.24 15:44

Nejsem učitel, ale ředitel CERMATu tvrdí, že jedou podle RVP a do testů nedává nic navíc. RVP nepředepisuje konkrétní úlohy, které děti mají počítat, ale co mají umět, nebo tedy jaké mají mít kompetence. Jak toho učitelé dosáhnou, to už je na školách. Vždyť ani nejsou jednotné učebnice, nemluvě o tom, že něktří učitelé mají učebnice spíš jako oporu, než že by jeli čistě podle ní. Jako podlé bych považovala, kdyby třeba děti měly počítat zvířátka dědy Lesoně (protože kdo nemá Frause, ten by byl spíš zmaten), ale tohle jsou normální matematické příklady.

Firmy na drilování jsou potřeba nikoli kvůli CERMATu, ale protože není dost míst, o která uchazeči o školy stojí. Existovaly už v době, kdy moje nejstarší zkoušela 8G a kdy si každá škola dělala svoje přijímačky. I tehdy se prodávaly učebnice, cvičené SCIO testy, školy pořádaly svoje kurzy, firmy na učení pořádaly kurzy, rodiče platili individuální doučování… protože prostě zájemců o 8G bylo o hodně víc, než volných míst na nich a byl o ně boj. Už před CERMATem. :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1746
18.5.24 15:51