Přítel a moje minulost

Anonymní
3.6.18 17:07

Přítel a moje minulost

Zdravím vás všechny při nedělním odpoledni :-)

Obracím se na vás s dotazem a prosbou o rady a pomoc. S přítelem jsme spolu dva roky, jsem o tři roky starší, je mi 24 a jemu 21. Na to, kolik mi je, mám toho hodně zasebou, žila jsem v zahraničí, postarám se sama o sebe, studuji a pracuji, na léto jdeme pracovat do zahraničí, vše jsem zařídila já. Problém je občas u přítele. Občas má pocit, že je něco mín, lituje se, že nic nedokáže zařídit, že vnímá ty velké rozdíly mezi námi atd. Plus já, jelikož jsem starší, už jsem pár chlapů měla a on, když jsme se seznámili, byl panic a nikdy žádný vztah neměl. Jsem jeho první Láska a vztah. I to je občas tématem našich rozhovorů. Při našem posledním se mne ptal, zda někdy myslím na mé bývalé, že on ano, zkrátka se s tím za ty dva roky nebyl schopný vyrovnat. To, že nejsem jeho první, ptá se, zda na ně někdy myslím, zda se mi to s ním líbí atd. A mě už to prostě nebaví. Nevím, co mám dělat. Nikoho nezná osobně, ani jménem, já o tom nemluvím, to on to neustále vytahuje. Poslední dobou spolu už ani tolik nespíme.
Prý se s tím časem smíří, ale tomu už nějak neveřím.

Má někdo podobnou zkušenost? Jak to řešit? Psycholog?

Moc díky všem za reakce a hezkou neděli :-)

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9371
3.6.18 17:14

Psycholog by rozhodne pomoct mohl.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3.6.18 17:18

Je moc mladý, má trošičku komplex - ale z toho vyroste :pankac: Jen – je to dost únavný to poslouchat, co? :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5866
3.6.18 17:19
@Anonymní píše:
Zdravím vás všechny při nedělním odpoledni :-)