problém s komunikáciou, nesmelosť, nízke sebavedomie

Anonymni
22.9.08 13:02

problém s komunikáciou, nesmelosť, nízke sebavedomie

Od malička mám problém s komunikáciou. Vždy som bola považované za tiché, bojazlivé dievčatko, s ktorým neboli nikdy problémy.
Myslela som, že časom sa to zmení, že z tohoto problému „vyrastiem“.
V súčasnosti mám takmer 23 rokov, mám dieťa, chodím do práce a zároveň študujem. Myslím teda, že som celkom šikovná, na školu mám fakt málo času, no zvládam to. Napriek tomu si však neverím, nedokážem komunikovať, bojím sa vyjadriť svoj názor, akoby som sa bála ľudí.
Idem sa z toho zblázniť, cítim sa maximálne neschopná. Nedokážem si takmer nič vybaviť. Vždy sa snažím vymyslieť si nejakú výhorku a poprosím niekoho nech to vybaví za mňa, prípadne to riešim formou mailov.
Tento rok robím díplomovku, musím si pochodiť po vyučujúcich, aby som si dohodla témy, zistila informácie. NO neviem ako to zvládnem. Už teraz sa potím a cítim maximálnu úzkosť. Koľkokrát sa mi stalo, že som už išla klopnúť na kabińet a nakoniec som proste zúfalo odišla.
Nedokážem ani chodiť po úradoch, po miestach ktoré nepoznám, nedokážem napríklad ani vkročiť do malého obchodíku, ktorý nepoznám.
Cítim sa ako úply outsider - minule sme boli s manželom na gulášovke a ani po niekoľkých pohárikoch sa mi nepodarilo začleniť do kolektívu. Celý čas som len sedela a čumela…
Zaujímavé je, že keď som s niekym, takétho problémy nemám. Hlavne keď som s niekym, koho považujem za hamblivejšieho, nesmelejšieho ako som ja. Veď známi - rodina, najbližší kamaráti si o mne myslia, že som ukecaná, zábavná baba.
No medzi ľuďmi mám proste inú tvár. Veľmi sa chcem zmeniť, no neviem ako na to. Prosím poraďte.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

3408
22.9.08 13:54