Psychický propad aneb nevím jak dál...

193
21.5.16 18:54

Psychický propad aneb nevím jak dál...

Předem se tedy omlouvám, protože to bude dlouhé, ale nějak se nemám komu s těmito problémy svěřit.
Nevím odkud začít. Snad to tedy nebude až příliš zmatené, ale odněkud to vzít musím… Takže..
Abych se nějak představila. Je mi 22 let. Studuji VŠ tech. směru. Jsem už asi 12 let vegetariánka (nyní už prakticky veganka, ale ještě sem tam ujedu na sýru, takže se takto zatím nenazývám). A je pravda, že celkově mám takový alternativnější pohled na svět než mají lidé okolo mě. Povahově jsem vždy byla taková uzavřenější a plašší, i když v pubertě by se to leckomu takto jevit opravdu nemuselo. A teď k problémům… Jsem prostě strašně tlustá. Tedy postavu (tvarově) bych neřekla, že mám až tak příšernou, ale ta váha hrozná je. Dostala jsem se na 120 kg. Je tedy pravda, že já kontinuálně přibírám už od nějaké 5. třídy (kdy jsem mohla mít, „teď plácnu“ nějakých 50kg??). Je pravda, že třeba BMI jsem měla v té době nad polovinou normy, ale jak čas ubíhal tak já prostě nenápadně přibírala a přibírala. Je tedy pravda, že když přišlo „šťastné období“ (např. doba kdy jsem byla zamilovaná), tak jsem byla schopná bez jakékoliv námahy a zásadní změny režimu zhubnout naráz třeba 8 kg za 14 dní, nebo třeba 12 kg za 2 měsíce apod., Ale v posledních 3 letech opravdu žádná šťastná chvilka nenastala a já kynu a kynu. O přátele jsem postupně přicházela, neboť z pařmenky a divošky 1. třídy (cca ve věku 14 - 17 let) se rázem stala šedá myš, kterou nebaví chodit do hospody, protože nevidí důvod, proč by ze svého už tak malého kapesného měla živit místního velmi nepříjemného hospodského. A tak se postupně z mého života vytrácí skoro všichni lidé a já nemám ani s kým jít ven blbnout. Navíc moje škola mi také nedovoluje až takovou časovou volnost, protože ta příprava není prostě jednoduchá. Ve škole se např bavím s třemi lidmi, ale vztah mezi námi je opravdu čistě kolegiální. Neboť za 2 roky studia jsem by