Reakce učitelky

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2448
4.1.17 00:11

@Lady Bee a těžší je vyjadřovat se tak, aby to dávalo smysl.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2205
4.1.17 00:12
@ireeenka píše:
To je pravda, taky mám často pocit z těchto debat, že se svět hemží despotickými rodiči, ale v reálu je naštěstí nikde nevidím ;)

Já taky ne ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
4.1.17 00:12

Jsem začínající učitelka, tohle bych si nedovolila. Je to neprofesionální a určitě to není správné. Ale kromě reakce učitelky by se taky mělo řešit chování žáka, když v jeho věku napotřetí neposlechne, není to normální. Je lehké hodit vinu na vyučující, jít do ředitelny a udělat z ní tu špatnou. Ale každý následek má svou příčinu a v tomto případě je to nekázeň žáka, která by neměla být přehlížena.

• Citovat
  • Upravit
1767
4.1.17 00:13
@Anonymní píše:
Jsem začínající učitelka, tohle bych si nedovolila. Je to neprofesionální a určitě to není správné. Ale kromě reakce učitelky by se taky mělo řešit chování žáka, když v jeho věku napotřetí neposlechne, není to normální. Je lehké hodit vinu na vyučující, jít do ředitelny a udělat z ní tu špatnou. Ale každý následek má svou příčinu a v tomto případě je to nekázeň žáka, která by neměla být přehlížena.
:palec: :palec: :palec:
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2205
4.1.17 00:16
@adam75 píše:
@Lady Bee a těžší je vyjadřovat se tak, aby to dávalo smysl.

Tak znova, něco vytrhnout z kontextu je hrozně jednoduché, že ;)… ale mám takové podezření, že to s tebou nepůjde :nevim: takže se předem vzdávám :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2205
4.1.17 00:16
@Anonymní píše:
:) uf, díky ;)
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6661
4.1.17 00:24
@ireeenka píše: … o agresivní nátlak učitelky na splnění nesmyslného požadavku. Nebo to mohlo být úplně jinak.