Reakce učitelky

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2205
3.1.17 23:54
@hanka.br. píše:
Nemá smysl se dohadovat. Nebyla jsem ani s tebou v páté třídě ani při téhle situaci s věcmi na sněhu. Ani se nehodlám zastávat paní učitelky, ta reakce není v pořádku, ale umím ji pochopit a umím si představit, jak k ní mohlo dojít. Je mi sympatičtější, než když se na děti řve nebo se ponižují ironií, což není ani tak vidět, ani tak slyšet, ale je to mnohem hnusnější. To jsou věci, které děti učitelům neodpouštějí a za které jsou za debily. Ty mě jistě poučíš, že to tak není, samozřejmě.

Nedohaduj ;) umím jí taky pochopit, ale obě dvě si to můžeme pouze představovat a obě dvě se můžeme plést. Nebudu tě poučovat, nejsem učitelka a ani tvůj rodič.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2205
3.1.17 23:56
@Motýlice píše:
Chudáci učitelé, vážně. Když čtu, kolik mamin by si šlo stěžovat… Děcka mají chápat princip zločinu a trestu. Nemůžou si ve škole dělat, co chtějí. Za mě reakce přiměřená situaci. Svoje dítko bych nepolitovala.

A konkrétně kolik uživatelek zde by si šlo stěžovat?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
29350
3.1.17 23:57
@Lady Bee píše:
Nedohaduj ;) umím jí taky pochopit, ale obě dvě si to můžeme pouze představovat a obě dvě se můžeme plést. Nebudu tě poučovat, nejsem učitelka a ani tvůj rodič.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: to už je stejné jako u debat o EET… nejvíc o tom vědí ti, kteří o tom nemají ani ponětí (neuraž se, ale tam taky každý, kdo byl jednou v životě v hospodě, o provoze a vší problematice ví víc, než ten který hospodský) :D
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1767
3.1.17 23:58
@Motýlice píše:
Chudáci učitelé, vážně. Když čtu, kolik mamin by si šlo stěžovat… Děcka mají chápat princip zločinu a trestu. Nemůžou si ve škole dělat, co chtějí. Za mě reakce přiměřená situaci. Svoje dítko bych nepolitovala.

To tady vážně všichni dětem (rodičům, partnerům…) házíte věci z okna? :think: Nechápu jak pád věcí z okna do závěje tu situaci vyřeší.