Školní úraz - botasky

Napsat příspěvek
Velikost písma:
lucenka
23.3.14 19:53
@renatua píše:
Já nic nepožaduji, ale škola platí pojistku, aby pojišťovna dala peníze, když se stane úraz. Takže má škola posílat pojišťovně peníze a rodiče se pak stydět, když můžou něco dostat?
škola se ale pojistkou chrání hlavně před jiným typem úrazů… ne na úrazy z toho, že rodiče nejsou schopní logické úvahy a přečíst si 2 sránky školního řádu. By mě hanba fackovala ze tohle chtít peníze.
  • Citovat
  • Upravit
72725
23.3.14 19:54

@renatua pokud má obuv, co je ve školním řádu zakázaná, tak nevím, co řešít. Ano, nebude mít nárok. To, žes o tom věděla a stejně Ti dítě chodilo v nevhodné obuvi je Tvůj problém :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3371
23.3.14 19:55

@hanka.br. No právě, já sama jsem byla před mateřskou učitelka na druhém stupni a i když jsem milionkrát za den říkala „nelítej, neper se, dej mi žákovskou“, tak to bylo stejně na houby a nejlepší pak je, když za nějakýho nevychovanýho spratka přijdou do školy orodovat rodiče, že toho jejich chudáčka učitelka týrá, to je pak úplně, pro mě nepochopitelné - rodiče div učitelku nedají vyhodit a spratek je v pohodě, dnešní výchova, některých rodičů mě fascinuje :zed: Je to až neskutečné.

@renatua Proč by vůbec škola měla něco požadovat, když to byla vaše blbost a navíc, peníze ani nedostane škola, ale vy a jako za co, za nezodpovědnost, no ty vado, to je svět :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30408
23.3.14 19:57

@Gituš A když chceš na rodičáku číst rodičům školní řád, tak moří, ať se s tím nezdržuju, že nejsou dementní a umí si ho přečíst sami.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4854
23.3.14 19:57
@renatua píše:
Já nic nepožaduji, ale škola platí pojistku, aby pojišťovna dala peníze, když se stane úraz. Takže má škola posílat pojišťovně peníze a rodiče se pak stydět, když můžou něco dostat?