Sleva na daních - děti

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1311
21.2.13 19:26

Jj, taky si přítel - otec dětí - uplatňuje slevu na dítě, účetní po mně jen chce čestné prohlášení, že jsem nárok neuplatňovala já

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
213
21.2.13 19:47

Takže pokud nejsme svoji a není to jeho dítě, jen žijeme ve společné domácnosti, tak si uplatnit slevu nemůže:( A já taky nemůžu, nebot jsem na nemocenské s těhotenstvím, takže 9měsíců:(?děkuju

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8514
21.2.13 19:53

Odpočet lze uplatnit na dítě vlastní, dítě druhého z manželů, osvojené,.. Přítel na tvé dítě odpočet uplatnit nemůže, jedině kdybyste se vzali nebo si ho osvojil.
Podmínkou je zdan. příjem vyšší než 48tis. takže ty asi taky nic

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1311
21.2.13 19:53

Pokud neni otec tak ne, dávala jsem účetnímu i rodný list dětí, u tebe to nevim, třeba poradí nějaká účetní

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
213
21.2.13 20:06

Děkuju moc:(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
ncc1701
26.3.13 08:04

Poradite, co delat, kdyz byvaly me kamaradky odmita podepsat cestne prohlaseni, ze neuplatnuje slevu na dani na dite? Ona to uplatnit chce, je to pro ni dost penez. Jde sepsat cestne prohlaseni, ze s nimi ex nezije, a tudiz nema pravo uplatnit slevu? Preci bez takovych papiru nejde danove priznani nepodat vubec, ne? Dekuji.

• Citovat
  • Upravit
Betty03
26.3.13 08:16

A děti má v péči kdo? Podle mě, pokud stejně ona, tak on by ani nemohl je uplatňovat. Známí, co mají střídavku, mají dohodu, že každý z nich uplatňuje jedno dítě. Jinak si myslím, že když napíše ona čestné prohlášení s dodatkem, že otec nespolupracuje a děti si uvede, je to v pořádku, FÚ si stejně to může ověřit, jaká je pravda, prostě se podívá na přiznání uvedeného dotyčného.

• Citovat
  • Upravit
ncc1701
26.3.13 08:20

@Betty03 Jj, ona, prave ze on by nemohl a ji to takhle aspon komplikuje, o coz mu jde

• Citovat
  • Upravit
8514
26.3.13 08:32