Studující maminky

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2114
8.11.06 21:44

Tinuvien: :D objasním záhadu :D Je mi 28. Po základce sem nastoupila na učňák a po něm na střední kde sem dělala nástavbu (maturitu) a na té nástávbě se mnou začla mlátit puberta tak že sem v 17l přerušila školu a odešla z domu, tak teď to doháním, ale ta zatrvrdlá puberta mi zatím zůstává :lol: Metříky mám správně. Starší dceru sem tahala v pupku v 19l.

A když sme u toho studování tak já se ještě učím hrát na bicí, soukromně s učitelem…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
827
8.11.06 22:18

Ahoj Jani a ostatní,

já studuju kombinovaně dva bakalářské obory a taky jsem před diplomkou a státnicema. Ale hrůza - zasekla jsem se na diplomce a ne a ne se pohnout. Už ji dokonale nenávidím, nesnáším, otravuje mi život. Potřebovala bych nakopnout, ale nevím jak.

Můj problém je, že nemám ani hlídací babičky, ani tety, ani kamarádky. Jsem 60 km od rodiny a ještě víc od kamarádek :cry: .

Klobouk dolů před všema, co se s dítětem vyhecovaly. Já chci takyyyyyy!

Bebet

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
54
8.11.06 22:33

Ahoj všechny,

upřímě obdivuju všechny, které dodělají VŠ nebo jinou školu při dítěti. Já má hotové 2 VŠ, které jsem studovala současně, ještě jsem k tomu pracovala. A teď, kdy mám 2 měsíční mimčo, nejsem schopná vůbec ničeho. Dělám postgradual a chybí mi doktorská státnice a disertace. Nemůžu se k tomu dokopat. :D :x Asi to budu muset zabodnout. :?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
488
9.11.06 11:18

Bebet,

já jsem měla školu na rok přerušenou a vracela jsem se zpátky, když bylo Matějovi 10 měsíců, dřív bych si ti vůbec neuměla představit. Matěj byl dost svérázné miminko, co se týče spaní a vyžadování pozornosti, takže tě obdivuju, že vůbec něco zvládáš s půlročním miminkem…Uvidíš, že se nakonec vybičuješ a diplomku budeš mít brzo z krku.

Holky, taky by mě zajímalo, jaké studujete obory. Já dělám speciální pedagogiku, specializace logopedie a surdopedie (a pracovní vyučování :D )