Nejčastější příznaky v prvních dnech těhotenství

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1765
9.2.06 09:44

VARENKA

Tak studuju faninu :? mela bych chodit kazdy den ctyri hodiny 8O :D ale od te doby co jsem tehotna,tak to trosku flakam :oops: :D moc se mi tam nechce :( (ty hloupe zidle dreveny,boli me zada z toho a 4hodky na tom sedet je hruza) a na chodbach se smi kourit :? (je to soukroma skola) a to mi smrdi taky :? A kdyz jsem doma,tak jsi udelam pohodlicko a mam CD do PC a muzu se ucit sama.Pro me je to lepsi ted.

MYSKA

TAky peru :D vcera jsem dozehlila :? (byla to fuska) a dneska zase peru,tak zase ceka zehleni :? :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1160
9.2.06 09:45

MYSKO:
Ahooojky :D :D Tedy ty mě zahanbuješ - já tu sedím ještě v pyžamu a nějak ne a ne se odlepit od židle a něco začít dělat :oops: :twisted:
Jooo, máš pravdu - to bude na rýmu ten nejlepší lék :D :lol: :lol: :lol: :wink: (ZÁVISTIČKA :twisted: :twisted: :twisted: :wink: )
Tedy Myško, ale ten tvůj metřík - to je síla. Já mám pocit, že ty ho nějak tajně popoháníš, nééé :?: 8O :lol:
P.S: Myško, prosím tě - vysvětli mi - jsem v 7.měsíci nebo 6.m. (vůbec to není asi podstatné, ale vrtá mi to z principu v hlavince :oops: :lol: ) Já těm počtům nějak přestávám rozumět. :oops: :roll: :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1337
9.2.06 10:06

VARENKO- taky se mi zda,ze ten metrik jde ted nejak rychleji a nejen me. :wink: :D Kdyz koukam na tvuj,tak ses mi v patach :lol: :lol: a to jsme nedavno prisly na // :lol: :lol:
S tema mesicema jsi me dostala,ja to taky nevim,jak se to vubec pocita :roll: Vim,ze to tady na emiminu nekdo psal,ale uz si nepamatuju v jake diskusi to bylo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1160
9.2.06 10:17

CINQ: