Tři děti samotné doma

Napsat příspěvek
Velikost písma:
69235
8.7.14 21:52
Ne, kdybys četla celou diskuzi, řekl jí to exmanžel, že byli pryč tři hodiny.
@Jemys píše:
Tři hodiny to jsou v podání malého dítěte a zakladatelky
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
69235
8.7.14 21:54
Je to jedno, chápeš to? Tobě to přijde fajn, zakladatelce a jiným ne. Kdyby se cokoliv stalo, nejsem právník, ale máte na krku něco jako zanedbání povinné péče. Když už to dovedeme do krajnosti.
@Jemys píše:
Když budu pod parou budu na případný telefonát staršího dítka reagovat asi jinak, že
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Jemys
8.7.14 21:54
@terinka4444 píše:
Ne, kdybys četla celou diskuzi, řekl jí to exmanžel, že byli pryč tři hodiny.
:nevim: Ty situace, co se tu popisují - že dítě něco vdechne a podobně - na to stačí pár minut.
  • Citovat
  • Upravit
4658
8.7.14 21:55
@Jemys píše:
Když budu pod parou budu na případný telefonát staršího dítka reagovat asi jinak, že

Jenže o tomhle tato diskuze vůbec není!
Nevím budto já a spousta dalších je extrémně přecitlivělá, nebo Ty si prostě nechceš připustit, že jsi to mohla vyřešit daleko lépe.
Já bych prostě něco takového nedovolila! Když už by jooo nebylo žádné hlídání v dosahu(nevím, co je za problém zazvonit na sousedy a požádat o pomoc),tak bych prostě děcka naložila a jely by s náma. Určitě by z toho žádné trauma neměly :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5088
8.7.14 21:57
@Jemys píše:
Tři hodiny to jsou v podání malého dítěte a zakladatelky

jj, to je pravda.. :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4658
8.7.14 21:58
@Selfi píše:
jj, to je pravda.. :think:

zakladatelka psala, že jí to sdělil sám otec dítěte…čtěte!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5088
8.7.14 21:59
@dendule4 píše:
zakladatelka psala, že jí to sdělil sám otec dítěte…čtěte!
:oops: ok
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Jemys
8.7.14 21:59
@dendule4 píše:
Jenže o tomhle tato diskuze vůbec není!